Za njega se automatski lijepe pridjevi kao simpatično, zanimljivo, originalno, a kod žena uglavnom slatko. Zbog zanimljivih svjetlosnih sklopova i cjelokupne vanjske siluete, pomalo djeluje kao automobil iz crtića, što najmlađe sigurno oduševljava, a ni stariji nisu ravnodušni. Igračka na kotačima, no mali je Picasso više od toga.
Ta dizajnerska zaigranost nastavlja se i u unutrašnjosti. Mali Picasso, s originalnim rješenjima, pozitivno iznenađuje. Zbog velikih staklenih površina putnička kabina djeluje veća nego što ustvari je, a taj osjećaj kod testnog automobila povećava panoramski otvor na krovu. Naravno da je pogođen izgled prednost, ali C3 Picasso ne bi imao što tražiti u tržišnoj utakmici da nema i sve prednosti takvih automobila, prije svega fleksibilnost prostora.
Odlično opremljena unutrašnjojst, cijena ipak malo previsoka?
Djeljiva i pomična stražnja klupa zaslužna je da prtljažni prostor može varirati od 385 do 500 litara. K tome, kad se ona potpuno obori, dobivamo preko 1500 litara tovarnog prostora ravne podnice. U praktičnu stranu automobila spadaju i brojne police te otvori za smještanje sitnica.
109 konja iz 1.6 litarskog turbodizela omogućuju sasvim zadovoljavajuće performanse za ovakav tip automobila. Uz to, motor je prilično štedljiv, pa je u stvari i najbolji izbor. Jedinu prepreku njegovom odabiru može predstavljati cijena. To je u slučaju testnog Picassa previsokih 163.550 kuna, ali dobar dio te cijene otpada na Exclusive paket opreme i na dodatke koji vam baš i nisu neophodni. Uz to, benzinske su varijante puno jeftinije, pa se C3 Picasso može dobiti već za 96.900 kuna. Citroen je i novim, najmanjim Picassom pokazao kako zna napraviti vrlo praktičan i prostran mali automobil. Osnovni preduvjeti za tržišni uspjeh su, dakle, prisutni.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminun programa Nove TV.