Novo posebno izdanje 208 GTi modela pod nazivom 30th Anniversary Edition donosi daleko više od posebne boje karoserije i par naljki na braniku. Za razliku od serijskog 208 GTi modela, slavljeničko izdanje donosi i više snage, točnije njegov 1.6-litreni četverocilindrični turbak podignut je sa 197 KS i 275 Nm na više obečavajućih 208 KS i 300 Nm okretnog momenta.
Snaga i okretni moment na kotače se prenose putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača sa specifičnim prijenosnim omjerima te Torsen diferencijala s ograničenim proklizavanja pri čemu su oba preuzeta s RCZ R modela. Isto obećava da bi budući vlasnici ovog posebnog izdanja doista mogli iskoristiti puni potencijal automobila.
ESP sustav i sustav kontrole trakcije također su rekalibrirani s ciljem da budu manje nametljivi prilikom vožnje kako bi se oslobodila trakcija vozila i omogućilo Torsen diferencijalu da radi svoj posao.
Niže gravitacijsko središte i nanovo definirana geometrija ovjesa (trag kotača, širi kotači, kut nagiba kotača itd.) kao i Michelin Pilot Super Sport gume dimenzija 205/40 ZR 18 nude optimalnu prianjivost i garantiraju izvanredno držanje.
Upravljački sustav također je nanovo kalibriran s ciljem da se ostvari linearan nivo pomoći primjeren karakteru automobila uzimajući također u obzir efekt Torsen diferencijala. U kontekstu novog podešenja amortizera i omjera hoda opruga, kao i revidiranog anti-rolla, upravljanje je informativno. Sve to nudi veću preciznost i agilnost u vožnji.
Posebno slavljeničko izdanje 208 GTi-a također se okoristilo i kočionim sustavom koji se može mjeriti s željenim performansama. Na prednjim kotačima tako se nalaze kočioni diskovi promjera 323 mm i 28mm debljine s Brembo fiksnim četveroklipnim kočionim kliještima.
Najbrutalniji serijski Peugeot postao stvarnost!
Sportski karakter 208 GTi 30th Anniversary Edition modela može se iščitati i iz pukih brojki. Za ubrzanje od 0-100 km/h potrebno mu je 6,5 sekundi dok udaljenost od 0-1000 metara prelazi za 26,5 sekundi. Među-ubrzanje također je na visokom nivou; od 80 km/h do 120 km/h u petoj brzini slavljenički model ubrzava za 6 sekundi.
Još bolje performanse i preciznije upravljanje ovog posebnog izdanja popraćeni su i izuzetno učinkovitim radom, nezabilježenim u ovoj klasi vozila obzirom na emisije CO2 koje iznose tek 125 g/km.
Kako bi automobil i vanjskim izgledom odražavao svoj poseban slavljenički status i veću snagu, Peugeot mu je podario upečatljivu dvobojnu kombinaciju sličnu onima na novijim konceptnim studijama francuskog brenda.
Prednji dio sportskog hatchbacka izveden je u mat crnoj boji dok je na stražnjem kraju primijenjena sjajno crvena boja karoserije. Dvobojni tretman upotpunjen je mat crnim elementima poput crnih naplataka, crvenim kočionim kliještima na prednjim kotačima i interijerom dodatno ukrašenim površinama prekrivenim crnom Alcantarom s crvenim kontrastnim prošivima. Spušteni ovjes, 18-inčni alu naplatci i dorađene Brembo kočnice još su nešto što donosi ovo posebno slavljeničko izdanje.
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition javnosti će uživo biti predstavljen na Paris Motor Showu u rujnu a dotad možemo pobliže istražiti slavljeničko izdanje gradskog sportaša na slikama u našoj galeriji fotografija.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.