Poseban model

Mali 208 GTi od sada sa 208 KS

Peugeotom ove godine slavi 30 godina otkad je francuski proizvođač automobila na tržište lansirao prvi 205 GTi model a u čast te velike obljetnice izbacili su novo 30th Anniversary Edition izdanje najnovijeg 208 GTi modela.

Novo posebno izdanje 208 GTi modela pod nazivom 30th Anniversary Edition donosi daleko više od posebne boje karoserije i par naljki na braniku. Za razliku od serijskog 208 GTi modela, slavljeničko izdanje donosi i više snage, točnije njegov 1.6-litreni četverocilindrični turbak podignut je sa 197 KS i 275 Nm na više obečavajućih 208 KS i 300 Nm okretnog momenta.

Snaga i okretni moment na kotače se prenose putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača sa specifičnim prijenosnim omjerima te Torsen diferencijala s ograničenim proklizavanja pri čemu su oba preuzeta s RCZ R modela. Isto obećava da bi budući vlasnici ovog posebnog izdanja doista mogli iskoristiti puni potencijal automobila.

ESP sustav i sustav kontrole trakcije također su rekalibrirani s ciljem da budu manje nametljivi prilikom vožnje kako bi se oslobodila trakcija vozila i omogućilo Torsen diferencijalu da radi svoj posao.

Niže gravitacijsko središte i nanovo definirana geometrija ovjesa (trag kotača, širi kotači, kut nagiba kotača itd.) kao i Michelin Pilot Super Sport gume dimenzija 205/40 ZR 18 nude optimalnu prianjivost i garantiraju izvanredno držanje.

Upravljački sustav također je nanovo kalibriran s ciljem da se ostvari linearan nivo pomoći primjeren karakteru automobila uzimajući također u obzir efekt Torsen diferencijala. U kontekstu novog podešenja amortizera i omjera hoda opruga, kao i revidiranog anti-rolla, upravljanje je informativno. Sve to nudi veću preciznost i agilnost u vožnji.

Posebno slavljeničko izdanje 208 GTi-a također se okoristilo i kočionim sustavom koji se može mjeriti s željenim performansama. Na prednjim kotačima tako se nalaze kočioni diskovi promjera 323 mm i 28mm debljine s Brembo fiksnim četveroklipnim kočionim kliještima.

Najbrutalniji serijski Peugeot postao stvarnost!

Sportski karakter 208 GTi 30th Anniversary Edition modela može se iščitati i iz pukih brojki. Za ubrzanje od 0-100 km/h potrebno mu je 6,5 sekundi dok udaljenost od 0-1000 metara prelazi za 26,5 sekundi. Među-ubrzanje također je na visokom nivou; od 80 km/h do 120 km/h u petoj brzini slavljenički model ubrzava za 6 sekundi.

Još bolje performanse i preciznije upravljanje ovog posebnog izdanja popraćeni su i izuzetno učinkovitim radom, nezabilježenim u ovoj klasi vozila obzirom na emisije CO2 koje iznose tek 125 g/km.

Kako bi automobil i vanjskim izgledom odražavao svoj poseban slavljenički status i veću snagu, Peugeot mu je podario upečatljivu dvobojnu kombinaciju sličnu onima na novijim konceptnim studijama francuskog brenda.

Prednji dio sportskog hatchbacka izveden je u mat crnoj boji dok je na stražnjem kraju primijenjena sjajno crvena boja karoserije. Dvobojni tretman upotpunjen je mat crnim elementima poput crnih naplataka, crvenim kočionim kliještima na prednjim kotačima i interijerom dodatno ukrašenim površinama prekrivenim crnom Alcantarom s crvenim kontrastnim prošivima. Spušteni ovjes, 18-inčni alu naplatci i dorađene Brembo kočnice još su nešto što donosi ovo posebno slavljeničko izdanje.

Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition javnosti će uživo biti predstavljen na Paris Motor Showu u rujnu a dotad možemo pobliže istražiti slavljeničko izdanje gradskog sportaša na slikama u našoj galeriji fotografija.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.