Luksuz u izvedbi Citroëna – koncept Numero 9

Francuski proizvođač napokon je odlučio skratiti nam muke i izbaciti službene fotografije i podatke o svojoj novoj luksuznoj konceptnoj studiji.

Francuski proizvođač ove godine planira uvesti DS liniju na kinesko tržište a tim povodom Citroën je dizajnirao novi konceptni automobil zvan Numero 9 koji će službeno biti predstavljen na Beijing Auto Showu.

Pored uobičajene ponude automobila marke Citroën, DS linija sa svakim novim modelom donosi još radikalnija i modernija tehnološka i dizajnerska rješenja. Na temelju 90-godišnje povijesti i iskustva, DS linija predstavlja ono najbolje što Citroën može pružiti u pogledu kreativnosti i tehnologije.

Dvije godine nakon uvođenja DS linije koja na svom popisu sadrži modele Citroën DS3, DS4 i DS5, do sada je zabilježeno više od 200.000 prodanih automobila s prefiksom DS.

Najnovija konceptna studija nagovještava budućnost DS linije kao i dizajnerski smjer za nadolazeća tri nova modela, limuzinu srednje klase, SUV ili bolje rečeno novi crossover model te limuzinu visoke klase.

Numero 9 nastavlja se na impresivan Metropolis koncept predstavljen 2010. godine koji je također predstavljen u Kini. Međutim, novu dizajnersku studiju karakteriziraju nešto kompaktnije dimenzije, s 4.93m dužine i 1.94m širine te međuosovinskim razmakom od 3 metra.

Konceptni Numero 9 svojim vanjskim izgledom sažima genski kod svih pripadnika DS linije svojim radikalnim dizajnerskim rješenjima i prepoznatljivim stilom. Vanjski izgled izravan je rezultat funkcije te je tako prednji kraj dizajniran posebno za primjenu plug-in hibridne tehnologije.

Za hibridni pogon Numero 9 koncept koristi BMW-ov THP 1.6 litreni turbo benzinac snage 225 KS i 275 Nm okretnog momenta koji je zadužen za pokretanje prednjih kotača te elektromotor snage 70 KS koji pokreće stražnje kotače. Uz ovakvu konfiguraciju automobil ubrzava do 100 km/h za 5,4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 244 km/h. Masa automobila iznosi 1.500 kg.

U električnom režimu, Numero 9 može prevaliti 50 kilometara dok se standardna prosječna potrošnja kreće oko 1,7 litara/100 km uz emisiju CO2 od samo 39 g/km.

Dok čekamo službenu premijeru i više konkretnih podataka, prema entuzijazmu vodećih ljudi iz Citroëna i već odrađenim pripremama za hibridizaciju, vjerujemo da Numero 9 ima svjetlu budućnost.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.