C4 WRC je 'dobio nogu', a na scenu nastupa Citroën DS3 WRC. S novim pravilima za WRC za 2011. godinu službeno se opraštamo od super-skupih reli mašina s turbo-charge 2.0-litrenim motorima, a na njihovo mjesto dolaze jeftiniji auti s 1.6-litrenim turbo motorima.
Naime, Međunarodna automobilska federacija (FIA) donijela je novi pravilnik kojime se zabranjuju korištenje skupih materijala (titan, karbonska vlakna…) što znači da bismo od sljedeće godine mogli vidjeti puno više različitih proizvođača, a i manjih privatnih tvrtki.
Ispod haube novog Citroëna DS3 WRC krije se četverocilindrični 1.6-litreni motor s direktnim ubrizgavanjem koji je originalno razvijen za cestovne automobile u suradnji s BMW-om (a isti će se naći i u Mini Countryman WRC modelu) međutim, da ne bi bilo zabune, Citroën Racing je prilagodio i tunirao motor tako da isti proizvodi 300 KS.
Tu je i pogon na sva četiri kotača zajedno s prednjim i stražnjim diferencijalom te 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač. Unutrašnjost je kompletno gola uz neizostavni kavez dok vanjskim izgledom dominiraju naglašeni otvori za hlađenje i aerodinamični dodaci za bolje držanje na cesti.
Novi DS3 WRC službeno će biti predstavljen prilikom otvaranja sljedećeg Svjetskog prventstva u reliju koje počinje u veljači 2011. u Švedskoj. Sebastian Loeb i njegov suvozač Daniel Elena, već su potvrdili sudjelovanje pod znakom Citroëna, a još jedan Sébastien (Ogier i njegov suvozač Julien Ingrassia) također će voziti novi Citroën DS3 WRC na svjetskom prvenstvu 2011.
I Ford je pripremio svog 'ubojicu' za novu sezonu u reliju. U tipičnom WRC stilu, plavo-siva Fiesta RS kompletno je prekrivena usisima za zrak, masivnim farovima i velikim stražnjim krilom, a ne moramo niti reći, izgleda mrak.
Fiestu RS pogoni EcoBoost 1.6-litreni turbo-charge motor. Tu je naravno 4+4 pogon. Za volanom novog reli Forda koji dolazi kao zamjena za prijašnji Fordov WRC automobil na bazi Focusa, naći će se Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen kao suvozač, te Jari-Matti Latvala i Mikka Anttila.