Iako bi se očekivalo kako će nedugo nakon najavne studije biti predstavljena i produkcijska izvedba Auto Motor und Sport javlja kako će konačni automobil na tržište stići tek 2017.
Isti izvor navodi kako će ženevski studija svojim izgledom ustvari biti vrlo bliska konačnom Passatu CC, a u osnovi koncepcijski će se raditi o automobilu istovrsnom sadašnjem CC-u.
Drugim riječima, budući CC će također, biti "kupeovska limuzina", no ovaj put osjetno dinamičnijeg i od standardnog modela različitijeg dizajna stražnjeg, ali i prednjeg kraja automobila. Također, CC će biti nešto dulji s duljim međuosovinskim razmakom od "običnog" Passata, što će rezultirati i nešto većom ponudom prostora u putničkoj kabini koja će biti luksuznije uređena i bogatije opremljena.
Što se motorizacije tiče ona bi gotovo u potpunosti trebala biti preuzeta iz još uvijek nove generacije njemačke limuzine. Dakle, može se očekivati više benzinskih i dieselskih motora uključujući i 2.0 TDI bi-turbo snage 240 KS i najvećeg okretnog momenta od 500 Nm. Dakako, CC će se također temeljiti na MQB platformi te će biti dostupan s pogonom na prednje te na sva četiri kotača.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.