Prema posljednjim saznanjima Mazda 2017. namjerava predstaviti konceptnu najavu modela RX-9, a par godina nakon toga možemo očekivati i dolazak produkcijske izvedbe koja će označiti revitalizaciju rotacijskog, odnosno Wankel motora te RX serije.
Tako barem tvrdi Motoring koji se poziva na visokopozicionirane insajderske izvore unutar ovog japanskog proizvođača. Nadalje, isti izvor navodi kako će predstavljanje studijskog modela 2017.- ustvari biti i proslava pedesete obljetnice predstavljanja modela Cosmo Sport 110S, odnsono prvog mazdinog modela s rotacijskim pogonskim strojem.
Što se samog budućeg koncepta tiče taj će model vjerojatno nositi oznaku RX-9 kao i njegova očekivana produkcijska izvedba koja bi se na tržištu trebala naći 2020. Oba bi noviteta trebao pokretati novi 1.6-litreni twin-rotor 16X čija će se snaga kretati oko 335 kW, odnosno 455 KS.
Ovaj bi pogonski stroj trebao biti potpomognut dvo-stupanjskim turbopunjačem kojega će pri nižem broju okretaja motora pokretati električni pogon, a pri višem prelazi u klasični rad, odnosno pokreću ga ispušni plinovi. Time bi navodno trebala biti riješena tri glavna problema Wankel motor, odnosno visoka potrošnja ulja, visoka potrošnja goriva i visoke emisije, kao i slabe performanse u pri srednjem broju okretaja.
Na kraju dodajmo kako bi RX-9 trebao biti vrlo lagan model koji će se s jedne strane temeljiti na lakoj konstrukciji novog MX-5 uparenoj s karbonskim komponentama što će sve zajedno omogućiti ukupnu masu od oko 1250 kg.
(Na slikama renderi Mazde MX-5 by Alex Hodge)
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.