Točnije, von Koenigsegg smatra kako bi vrhunska tehnologija implementirana u modele poput Agere RS, One:1, i Regere mogla pronaći svoj put i do nešto normalnijih automobila koji bi bili dio novog pod-branda, dok bi ime Koenigsegg ostalo rezervirano samo za automobile za velike dečke s još većim novčanikom.
Također, von Koenigsegg razmatra i mogućnost suradnje s nekim drugim proizvođačem automobila u realizaciji ove ideje, no za sada je prerano za davanje bilo kakvih konkretnijih informacija o tome vode li se možda već kakvi pregovori ili je cijela priča još uvijek samo u sferi ideje.
Do dolaska ovih skromnijih automobila Koenigsegg nastavlja rad na svom prvom modelu sa četvera vrata koji bi trebao svjetlo dana ugledati za najviše pet godina, a možda i prije, dok je ideja o razvoju i proizvodnji manjeg automobila, koji bi konkurirato s Porscheom 911 i sl, odbačena. Takav model možda pripada u onaj potencijalni budući "običniji" dio ponude.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.