Što se dizajna tiče, linije i pojedine značajke Optime su prvenstveno lako prepoznatljiva evolucija onih prethodne generacije, no činjenica je kao zahvaljujući novoj maski motora, dinamičnijim svjetlima, vizualno izduženijim i elegantnijim bočnim linijama nova Optima uistinu djeluje svježije i modernije.
Kroz veće je izmjene prošla unutrašnjost ovog automobila za koju proizvođač tvrdi kako će se moći pohvaliti kvalitetnijim materijalima i razinom izrade, jednostavnijim i preglednijim vozačevim okruženjem, udobnijim sjedalima i bogatijom opremom koja će se u određenoj mjeri razlikovati od tržišta do tržišta.
U Americi nova će Optima biti dostupna s tri benzinska 4-cilindrična motora, odnosno atmosferskim 2,4-litrenim pogonskim strojem snage 186 KS te dva turbo motora obujma 1,6 i 2,0-litre te snage 180, odnosno 250 KS. Očekuje se kako će se u europskoj izvedbi potonjim turbobenzincima pridružiti izvedbe 1,7-litrenog CRDi turbodieselskog motora.
Nadalje, u ponudi će se nalaziti ručni 6-stupanjski te opcijski 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke. Zahvaljujući naprednijoj motorizaciji te lakšoj i čvršćoj konstrukciji nova će Optima biti štedljivija i vlasnicima ponuditi bolja vozna svojstva te viši stupanj sigurnosti, čemu će pripomoći i napredna sigurnosna oprema.
Za sada nije poznato kada će Optima stići u Europu, no to bi se moglo dogoditi već ove jeseni u Frankfurtu, odnosno prodaja bi mogla započeti već početkom iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.