Riječ je o automobilu čija će prodaja na Starom kontinentu započeti već do kraja ove godine, a u borbu za kupce će krenuti s redizajnom vanjštine i interijera, višom kvalitetom, novom opremom i dorađenom motorizacijom.
Značajnijih razlika u dizajnu, u odnosu na već predstavljenu sjevernoameričku izvedbu u osnovi i nema. Tek se malo razlikuju LED svjetla, prednji i stražnji branici i sl. Ukupno gledajući Optima je dimenzija 4855 x 1860 x 1465 mm (+10 x +10 x +25 mm), dok joj međuosovinski razmak iznosi 2805 mm (+10 mm).
Ove su promjene, zajedno s novim rješenjima interijera dovele do povećanja ponude prostora unutar putničke kabine, no razinu komfora podižu i kvalitetniji materijali i izrada, bolja izolacija putničkog prostora, viša razina opremljenosti te rafiniranosti automobila. Ovdje treba dodati i unaprijeđeni ovjes, kruću šasiju, manju masu i sl. Recimo i kako će kupcima na izboru stajati kotači veličine između 16 i 18 cola te kako je zapremina prtljažnika narasla za 5 l na ukupnih 510 l.
Ponudu motora na europskim će tržištima ispočetka činiti benzinski 2,0-litreni CVVL snage 120 kW, odnosno 163 KS te najvećeg okretnog momenta od 197 Nm i dieselski 1,7-litreni CRDi snage 104 kW, odnosno 141 KS te najvećeg okretnog momenta od 340 Nm. Inače, izabrane motore će biti moguće upariti sa 6-stupanjskim ručnim, 6-stupanjskim automatskim te novim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Više ćemo znati nakon frankfurtske premijere, a do tada dodajmo kako će Optima u konačnici dobiti svoju plug-in hibridnu izvedbu, ali će ovaj model postati i "prva kijina high-performance limuzina". Također, na tržište će stići i karavanska verzija, odnosno produkcijska izvedba studijskog modela Sportspace Concept.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.