Krenimo redom i recimo kako je novi Sportage u odnosu na svog prethodnika narastao za 40 mm te mu ukupna dužina sada iznosi 4480 mm, dok mu je međuosovinski razmak produljen za 30 mm te iznosi 2670 mm. Visina vozila se nije mijenjala, odnosno i dalje iznosi 1635 mm. Što se prevjesa tiče, prednji je dulji za 20 mm, a stražnji kraći za 10. Promjene dizajna su se pozitivno odrazile na aerodinamička svojstva automobila, odnosno koeficijent otpora zraka je smanjen s 0,35 na 0,33 Cd.
Zahvaljujući spomenutom rastu dimenzija automobila obujam prtljažnika je porastao sa 465 na 503 l, a veća je i zapremina spremnika za gorivo i to za 4 l, odnosno sada iznosi 62 l. Kupcima će na izboru stajati lakometalni naplatci veličine između 16 i 19 cola, a posebna linija 19-colnih naplataka će biti dio standardne opreme GT Line paketa koji će uključivati i LED svjetla za maglu, dvostruki završetak ispušnih cijevi, stražnji difuzor, tvrđe podešeni ovjes i sl.
Što se motorizacije tiče novi će Sportage pokretati 1,6-litreni GDI snage 132 KS te najvećeg okretnog momenta od 161 Nm te njegova T-GDI izvedba snage 177 KS i najvećeg okretnog momenta od 265 Nm. Ekonomičniji izbor će biti 1,7-litreni CRDi koji će razvijati snagu od 115 KS, a tu je i 2,0-litreni turbo snage 136 KS i okretnog momenta od 373 Nm, kao i snažnija izvedba snage 184 KS i najvećeg okretnog momenta od 400 Nm.
Standardnu će opremu, ovisno o izboru motora, činiti 6-stupanjski ručni ili automatski mjenjač, dok će u opciji biti dostupan i novi 7-stupanjski automatski mjenjače s dvije spojke. Također, u ponudi će se naći izvedbe s pogonom na prednje, kao i na sva četiri kotača.
Unutrašnjost je također prola kroz veće promjene, koje se odlikuju ne samo u novom dizajnu, veći i u kvalitetnijem izboru materijala, a proizvođač tvrdi i u višoj kvaliteti izrade. Ponuda prostora za putnike je narasla, što zbog većih vanjskim dimenzija, što zbog novog uređenja. Također, bogatiji je popis standardne i opcijske opreme, a u Kiji tvrde kako je smanjena razina buke i vibracija. Nadalje, novi će se Sportage moći pohvaliti i bogatijom ponudom pomoćnih sustava poput automatskog kočenja u nuždi, zadržavanja vozila u voznoj traci, stražnjeg upozorenja na bočni promet i sl.
Na kraju podsjetimo kako će premijera ovog automobile biti održana sredinom mjeseca na frankfurtskom auto salonu, a prodaja na europskim tržištima kreće početkom iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.