Riječ je o produkcijskoj izvedbi istoimenog konceptnog modela iz 2013, a koliko je za sada poznato u ponudi će se svakako naći i hibridna izvedba. Štoviše upravo su nju Korejci posebno istaknuli pa saznajemo kako će ovu verziju pokretati isti pogonski sklop kao i kijinog konkurenta toyotinom Priusu.
Drugim riječima, trebalo bi se raditi o atmosferskom 4-cilindričnombenzincu obujma 1,6 litara koji će biti uparen s električnim motorom snage 32 kW (44 KS), 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te litij-polimerskim baterijama. Konvencionalni motor će imati toplinsku učinkovitost od 40% te će razvijati snagu od 105 KS, odnosno 77 kW i najveći okretni moment od 147 Nm.
Kasnije bi se u životnom vijeku ovog automobila trebala pojaviti plug-in hibridna izvedba koja će pripomoći kijinom cilju dodatnog smanjenja prosječne potrošnje goriva za oko 25% do kraja ovog desetljeća. Recimo i kako će Niro standardno imati pogon na prednje kotače, a moguća je i opcijska izvedba s pogonom na sva četiri kotača.
Za razliku od konceptnog modela, koji je imao troja vrata, produkcijska će izvedba biti praktičnija, odnosno imat će petora vrata te nešto širi trag kotača, što će se dakako pozitivno odraziti na ponudu prostora u unutrašnjosti vozila. Iz skica se može zaključiti kako će produkcijski Niro u dobroj mjeri slijediti najavnu studiju, odnosno imat će relativno nisku liniju krova, izražajne dinamične elemente vanjskog dizajna i sl, no opet bit će osjetno konvencionalnije od spomenutog koncepta.
Uskoro više, a na kraju dodajmo kako je početak prodaje zakazan za prvu polovicu iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.