Crna statistika

Katastrofa: Drastičan pad prodaje novih automobila u Hrvatskoj

Slika nije dostupna
Svjetska kriza u velikoj je mjeri zahvatila i tržište automobila, pogotovo novih osobnih vozila.

Crne prošlogodišnje prognoze predviđale su prodaju 45.000 komada novih vozila u 2012., no čini se, rezultati bi mogli biti još gori i pasti na 35.000. Prema dosadašnjim nepotpunim rezultatima Promocije plus u travnju ove godine prodano je samo 2.558 novih automobila, piše autoportal.hr.

Travanj je s tim rezultatom najslabiji mjesec u 2012. po prodaji novih automobila te je jedini ispod broja 3.000. Iako se očekivalo da će prodaja ići loše, ovakvi rezultati pokazuju da se ide u katastrofičnom smjeru. Usporedbe radi, u travnju prošle godine prodano je 4.073 novih automobila, što je čak 37,19 posto više.

>> Kako voziti što jeftinije i uštedjeti čak 20 posto po spremniku

Gledajući na razini prva četiri mjeseca u ovoj je godini prodano 13.390 novih automobila, dok je u istom razdoblju prošle godine prodano njih 14.561 - 8,75 posto više. Ukoliko se ovakav trend nastavi, pod pretpostavkom da se gospodarski uvjeti neće pogoršati, 2012. bi mogla završiti s oko 40.000 prodanih novih automobila. U suprotnom će se ostvariti crna prognoza o 35.000 automobila.

Na hrvatskom tržištu automobila najprodavaniji je VW, nakon kojega je Peugeot. Nakon njih veću prodaju su ostvarili i Citroen, Hyundai, Kia, Nissan, Audi, BMW, Seat, Fiat, Volvo, Mitsubishi, Mini, Porsche, Land rover, Lancia, Lexus i Jeep.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

 

Povezane teme