Naime, njemački Autobahn odavno je poznat kao raj na zemlji za one koji vole brzu vožnju ali bi rado izbjegli plaćanje kazne ili oduzimanje vozačke dozvole.
Iako je u Njemačkoj još uvijek potpuno legalno na određenim dionicama voziti koliko vam bilo volja ili koliko vaš automobil može potegnuti, ipak ne bismo sugerirali da se baš svatko okuša o ovakvim ispitima hrabrosti ili ludosti.
Dizajn F12 Berlinette rezultat je suradnje između Ferrarijevog dizajnerskog centra i Pininfarina studija koji je iznjedrio automobil koji svojim izgledom savršeno odražava balans između beskompromisne aerodinamike i skladnih proporcija s tipičnim elementima Ferrarijevih V12 automobila, ali i dalje na originalan i inovativan način.
F12 Berlinettu pogoni V12 motor zapremnine 6.262cc koji dostavlja neviđene performanse i izrazito visok maksimalan okretni moment za atmosferski motor s 12 cilindara. Maksimalna izlazna snaga tako je 740 KS ili drugim riječima 486 KS po toni. Ovaj potentni atmosferac uparen je s F1 sustavom prijenosa s dvije spojke čiji su bliži prijenosni omjeri posebno usklađeni za performanse ovog automobila.
U skladu s vrhunskim 12 cilindričnim atmosferskim motorom od nule do stotke skočiti će za samo 3.1 sekundu a za ubrzanje od 0-200 km/h biti će potrebno 8.5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi preko 340 km/h.
►►►Što reći? Ovo je novi Ferrari F12
Možda i najbolji detalj u automobilu je mali info ekran na suvozačkoj strani koji vam pokazuje u kojoj ste brzini, na kojim okretajima i pri kojoj brzini. Mrak!
Unatoč pitanjima koliko je pametno ili sigurno voziti pri ovakvim brzinama na javnoj cesti, pa makar i njemačkom Autobahnu, čovjek se mora diviti izvrsnoj disciplini njemačkih vozača na autocesti koji poštuju nepisana pravila lijeve i desne trake. Ovdje se neće naći izletnici u lijevoj traci, a ako se i nađu to zasigurno nisu njemački državljani.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.