Najnovija iteracija 12C modela koji je prilikom lansiranja na tržište pomaknuo granice izlazne snage, učinkovitosti potrošnje goriva i inovativnih tehnologija i zadao ozbiljne brige konkurenciji, već je našla svoju stalnu adresu s isporukama prvih primjeraka.
Kupci koji su već ranije preuzeli svoj 12C također neće ostati zakinuti. Svaki vlasnik MP4-12C modela ima mogućnost naručiti spomenuti paket poboljšanja koji između ostaloga donosi i povećanje snage od dodatnih 25 KS, i to bez ikakvog dodatnog troška. Isto je pokazatelj želje vodećih ljudi u McLarenu da kupci njihovih automobila jednako toliko uživaju u posjedovanju svog 12C-a koliko uživaju u vožnji ovog super-sportskog coupea.
Inženjeri McLaren Automotive-a posebnu su pažnju usmjerili na podvozje te su iskoristili ovu priliku da povećaju izlaznu snagu 3.8-litrenog twin-turbo V8 motora s postojećih 600 KS na sveukupno 625 KS. Reprogramirana mapa motora nije negativno utjecala na izvanredno učinkovitu potrošnju goriva M838T motora dok emisije CO2 ostaju i dalje na 279 g/km. Potrošnja 12C-a tako u kombiniranom EU ciklusu iznosi oko 11.7 l/100km.
Ubrzanje do 100 km/h je ostalo nepromjenjeno (3,1 sekundu), uz maksimalnu brzinu od 333 km/h. Ubrzanje do 300 km/h sada traje sekundu brže, točnije 26,5 sekundi. Vrijeme prelaska 400 m iznosi fenomenalnih 10,6 sekundi. Masa automobila je ostala ista, 1336 kg.
Modifikacijama 7-stupanjskog SSG mjenjača s kojime je uparen V8 motor 12C-a ostvaren je precizniji i oštriji odaziv gasa kao i kontrola rada kvačila prilikom promjena stupnjeva prijenosa koje su posljedično brže i uglađenije.
McLaren MP4-12C također odlikuje inovativan sustav pod nazivom Intake Sound Generator (ISG). Spomenuti sustav radi na način da kontrolira razinu buke motora u putničkom prostoru koja se može podešavati ovisno o odabranom načinu rada motora (Normal, Sport i Track). Odabirom određenog načina rada koji vozač aktivira preko elektroničkog menija a ovisno o situaciji u kojoj se nalazi (u gradu, na otvorenoj cesti ili trkaćoj stazi), specifičnom zvučnom kulisom ovako može još više uživati u vožnji. Svaki put kada vozač doda gas a broj okretaja raste, mijenja se i jačina zvuka motora u kokpitu.
Poboljšani 12C od svog će se prethodnika razlikovati i po novom sustavu za otvaranje vrata. Mali gumb zamijeniti će prethodni sustav senzora osjetljivog na dodir a isto je rezultat povratnih informacija kupaca s ciljem pojednostavljivanja stvari za svoje korisnike. Ipak, inženjeri su odlučili i dalje zadržati mogućnost otvaranja vrata putem elektronskog ključa.
McLaren Automotive kontinuirano je posvećen razvoju inovativnih tehnoloških i dizajnerskih rješenja te svojim kupcima nudi veliku mogućnost individualiziranja svog vlastitog 12C modela. Uz povećanje snage i tehničke modifikacije najavljene za modele za 2013. godinu, 12C dolazi s nizom primamljivih estetskih i funkcionalnih opcija koje se mogu dodati već ionako vrlo bogatom popisu standardne opreme.
Popisu dodatne opreme tako će se pridružiti i nove boje karoserije poput Volcano Yellow boje koja će se pridružiti 'Elite' setu boja karoserije a u McLarenu očekuju da će nova žuta boja biti jednako popularna kao i Volcano Orange i Volcano Red boje koje je velika većina kupaca 12C modela odabrala otkad je automobil lansiran 2011. godine.
McLaren Automotive razvio je i novi paket dodataka za interijer 12C modela za 2013. godinu koji donosi još kvalitetnije materijale te nove kožne presvlake koje bi trebale biti prirodnije na dodir od trenutačnih kožnih presvlaka koje se nalaze na popisu dodatne opreme uz postojeće modele. Nova, mekanija koža može prekrivati sve veće površine u interijeru uključujući vrata, sjedala, komandnu ploču i središnji greben.
Klima uređaj također je unaprijeđen. Uz standardnu automatsku funkciju (AUTO) novi modeli biti će opremljeni sustavima s dodatnom 'AUTO LO' funkcijom. Ovo novo podešenje omogućiti će postizanje željene temperature u putničkom prostoru na najtiši mogući način sporijim radom ventilatora.
S novom modelskom godinom 2013., 12C biti će dostupan i s Vehicle Lift sustavom koji omogućava da se prednji i stražnji kraj automobila podigne za maksimalno 40mm sprijeda i 25mm straga što će uvelike olakšati muke vozačima kod prelaženja ležećih policajaca i ulaženja u garažne prostore. Spomenuti, povišeni odmak od tla moguće je zadržati do brzine od 60 km/h.
Kupci će bez ikakve dodatne nadoplate moći zatražiti i poboljšanja za audio sustav, kako za novi tako i za postojeće verzije 12C modela, a konkretno se radi o unapređenju Meridian Audio Equaliser sustava koji će nuditi tri podešenja (Pure, Expanded i Extreme).
Uz MonoCell šasiju od karbonskih vlakana od tek 75kg, 12C odlikuje napredna tehnologija dinamike vozila poput Brake Steer i Proactive Chassis Control sustava. Brake Steer je tehnologija koju je McLaren uveo u Formuli 1 tijekom sezone 1997./1998. godine s MP4-12 trkaćim automobilom, a ista radi na principu da aktivira kočenje na unutrašnjem stražnjem kotaču prilikom prolaženja kroz zavoje kako bi 12C mogao zadržati savršenu trkaću putanju na stazi što je značajno 'skresalo' prolazna vremena po krugu.
McLaren MP4-12C jedini je sportski automobil u svojoj klasi koji omogućava vozaču da odabere različita podešenja vezano za pogonski sklop i upravljivost neovisno jedno o drugome, tako da se zadovoljstvo u vožnji u maksimalnoj mjeri optimizira sukladno pojedinačnim ukusima i situaciji u vožnji.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.