Naime, unatrag nekoliko godina zabilježeno je više slučajeva samostalnog aktiviranja zračnih jastuka na odlagalištima automobila u Japanu. [i]Tom prilikom...[/i], navodi Bloomberg citirajući upravitelja jednog japanskog pogona za recikliranje, [i]eksplozija zračnog jastuka bila je dva do tri puta glasnija od uobičajene, zračni je jastuk razbio vjetrobransko staklo, a na podu vozila ostale su metalne krhotine"[/i]. U svakom slučaju, radi se o scenariju koji nitko ne želi doživjeti u automobilu.
U najnovijim objavama uglednog Automotive News Europe-a navodi se kako je globalna situacija s takatinim zračnim jastucima uzrokovala opoziv velikog broja toyotinih, hondinih, nissanovih i mitsubishijevih automobila.
U konkretnim brojkama, Honda (najveći kupac takatinih proizvoda) će opozvati oko 400.000 vozila na svijetu, od toga 100.000 na europskim tržištima. Nissan planira opozvati 152.000 vozila, od čega 49. tisuća u Europi, a najbolje je prošao Mitsubishi s najavljena 304 opoziva, isključivo na japanskom tržištu. Konačno, Toyota je najavila opoziv 185.000 vozila na tržištima Japana i Kine.
Ranije je na tržištu SAD opozivom takatinih zračnih jastuka obuhvaćeno oko 8 milijuna vozila, navodi ANE, a Takata je odbila poziv članova američkog Kongresa da proširi opoziv zbog greške koja je već izazvala nekoliko smrtnih slučajeva.
Koliko je poznato, prvi problemi s takatinim zračnim jastucima zabilježeni su još 2003. godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.