A zasluge za njegovu postojanost idu upravo na račun te jednostavnosti. I, da ne bi bilo zabune, određeni dio kupaca upravo to i traži. Dizajn je, dakle, ovdje u drugom planu. Nema agresivnih detalja kakvima se razmeću sportski skuteri, no ako tražite sportaša, Piaggio ih u ponudi ima nekoliko. Typhoonova je filozofija posve drugačija.
Brz i okretan
Ovako, na prvi opis, može vam se činiti kako je riječ tek o običnom, nezanimljivom prijevoznom sredstvu, no Typhoon je u vožnji prilično zabavan. Zbog malenih dimenzija i jednostavne konstrukcije, vrlo je okretan. Brz je u reakcijama pa smo tako većinu skuteraša u gustom gradskom prometu, ostavljali iza sebe. Stvar je jednostavna, maleni Typhoon prolazi ondje gdje većina sličnih skutera ne može.
Skuplji od Kineza s razlogom
Pokreće ga provjereni dvotaktni Piaggiov HiPer2 agregat, obujma 50 kubika. Zbog svoje male težine, Typhoon postiže odlična ubrzanja. Uz to, jednostavna mehanika jamči male troškove održavanja. Jedini minus, kotači od svega 10 inča zbog kojih se neravnine na Typhoonu jače osjete. Sve u svemu, Typhoon nije skuter koji će oduševiti svakoga, no on je jedini pravi europski odgovor na kinesku poplavu jeftinih modela prilično upitne kvalitete. Cijena mu je 11 tisuća kuna, što je skuplje od Kineza, ali je, vjerujte, Typhoon od njih barem 10 puta kvalitetniji.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programu Nove TV.