Riječ je o modelu čiji je dizajn osmišljen u Europi, odnosno u hyundaijevom dizajnerskom centru u njemačkom Rüsselsheimu, prvenstveno za europske kupce, a konkretnije radi se o "dizajnerskom jeziku" ovog proizvođača pod nazivom Fluidic Sculpture 2.0.
Skice također pokazuju kako će novi i20 biti prepoznatljivi član svoje obitelji te prvenstveno predstavljati daljnju evoluciju dosadašnjih hyundaijevih linija bez nekih velikih iznenađenja. Slično bi trebalo biti i kada je riječ o motorizaciji, s obzirom da se očekuje da bi većina motorizacije trebala biti prenijeta iz sadašnjeg modela.
Najveću razliku kada je riječ o tehničkim pitanjima bi trebala činiti izvedba N performance koja bi na tržište trebala stići 2015. Naime, Hyundai namjerava tržištu ponuditi cijelu liniju N modela, a među njima bi se trebao naći i i20.
Službena premijera, odnosno prvi javni nastup možemo očekivati najkasnije na ovogodišnjem pariškom salonu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook