Iako se isprva smatralo kako bi i20 trebao biti prvi model koji će ponijeti N oznaku, čini se kako tome ipak neće biti tako već bi tu čast trebao dobiti veći i30. No, zanimljivijima se čine informacije vezane uz njegov pogonski sklop.
Naime, GoAuto javlja kako bi i30 N trebao pokretati 2,0-litreni 4-cilindrični turbobenzinski motor snage oko 300 KS, odnosno 220 kW pri 6000 o/min te najvećeg okretnog momenta od 383 Nm dostupnog već od 2000 o/min. Također, ovaj bi model trebao biti opremljen pogonom na sva četiri kotača.
Štoviše, isti izvor ide toliko daleko da tvrdi kako će se N izvedba ustvari temeljiti na novoj modularnoj platformi za kompaktne automobile čime bi ustvari i30 N ustvari bio u potpunosti novi model u odnosu na standardnu ponudu ovog vozila.
Više bi trebali saznati uskoro.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.