U HSV-u kažu da im je od prvog dana rada glavna misija bila proizvesti najbolje performansne automobile u Australiji. Svake godine, i tako već proteklih 25 godina, inženjeri HSV-a unapređuju i razvijaju sve komponente i elemente koje se nalaze u HSV automobilima. U čast 25 godina rada proizveli su najnoviji dodatak modelskoj ponudi, 25th Anniversary GTS.
Novi model nazvan GTS temelji se na Holden Commodore modelu (u drugim zemljama ovaj model poznat je pod nazivom Vauxhall VXR8). Za pogon je zadužen 6.2-litreni LS3 V8 motor četvrte generacije sa 435 KS (325 kW).
Novo limitirano izdanje u čast 25 godina postojanja biti će trenutačno prepoznatljivo po tzv. Vector otvorima za zrak na poklopcu motora i bokovima automobila te 20-inčnim naplatcima u Satin Graphite boji. Novi 20-inčni naplatci nisu posebni samo svojim atraktivnim dizajnom već su doprinijeli i uštedi mase od 22 kg u odnosu na serijski GTS čime je ukupna masa vozila smanjena za impresivnih 8 posto.
Na impozantnom stražnjem kraju ispod krila na poklopcu prtljažnika smjestila su se LED stražnja svjetla s refleksivnim svjetlom koje služi kao upozorenje za vozača iza automobila.
Unutrašnjost vozila svojim je dizajnom i izgledom orijentirana na maksimalnu ergonomiju dok istovremeno neće razočarati izgledom. Tehničke specifikacije između ostalog uključuju satelitsku navigaciju, sustav praćenja pritiska zraka u gumama, USB sučelje i MP3 hard-drive, HSV Oracle instrumente, dvozonsku klimu i senzore za parkiranje.
Tzv. EDI sustav (Enhanced Driver Interface) spaja se s putnim računalom i kontinuirano prenosi podatke u stvarnom vremenu o dinamici vozila i performansama koje vozač može pratiti preko ekrana na dodir. Jednostavnim dodirom ekrana EDI prikazuje podatke o radu vozila u stvarnom vremenu kao što su G sile, snaga i okretni moment, prolazno vrijeme po krugu i slično.
HSV je u priču ubacio i tzv. Competition Mode ESC koji je posebno razvijen da vozaču omogući više slobode u nešto dinamičnijim voznim uvjetima. Tu je i neizostavni Launch Control kojime se upravlja ručno pritiskom gumba za optimalno ubrzavanje.
Magnetic Ride Control (MRC) ovjes omogućava podešavanje tvrdoće ovjesa prema željama vozača. Kočioni sustav pak sastoji se od kočnica sa 6-klipnim kočionim kliještima u žutoj boji. Uz 50-postotno povećanje kontaktne površine karakterizira ih i unaprijeđeni ABS, TCS i ESC.
Za trenutke opuštanja tu je Extended Cruise funkcija. Nakon što se aktivira, ECC sustav automatski preuzima kontrolu i održava zadanu brzinu čak i pri promjeni nagiba ceste.
Za sada još nema informacija o cijeni ovog posebnog izdanja GTS-a. HSV 25th Anniversary GTS model proizvesti će se u limitiranoj seriji od 140 vozila od kojih će svaki nositi svoju specifičnu brojčanu oznaku koja garantira ekskluzivnost modela.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.