Što se tiče marki, u veljači je najviše prodavao Opel - 381 automobil, čime je ponovo preuzeo lidersku poziciju od Volkswagena, koji je prodao 41 vozilo manje.Na treće se mjesto probio Chevrolet, a slijede ga Renault, Peugeot, Hyundai i Škoda.
Među modelima i dalje je najprodavanija Astra, dostupna u nekoliko generacija, dok je drugi i Polo. Clio se probio na treću poziciju.Zanimljivo, kod Opela se glavnina automobila prodaje s benzinskim motorom, njih 86 posto, dok je kod Volkswagena obrnuta situacija, 65 posto njihovih modela prodano je s dizelskim TDI motorom.
Da nad lošim rezultatima u Hrvatskoj ne treba očajavati, pokazuje nam i statistika pristigla iz Njemačke. Ondje je, naime, tržište palo za gotovo 30 posto. Najveći je minus primjetan na registracijama automobila kupljenih od strane privatnih osoba koji, uslijed ukidanja državnih subvencija, osjetno manje kupuju. Ako bi i godišnji minus u Njemačkoj iznosio 30 posto, to bi značilo manjak prodaje od čak milijun automobila na najvećem europskom tržištu automobila.
Emisiju Automotiv gledajte u jutarnjem terminu, u nnedjelju na programu Nove TV.