Konkretnije, Automotive News Europe prenosi da je u Hondi ocijenjeno da pri smanjenju prodaje, koje je uzrokovano općenitim padom popularnosti ovog segmenta, jednostavno nije isplativo nastaviti borbu s, prije svega, njemačkom konkurencijom.
Naime, u posljednje vrijeme čak i premium modeli poput BMW-ove serije 3, mercedesove C klase i audijevog A4 bilježe gotovo pa bolje ukupne prodajne rezultate u Europi od većine srednjestrujaških modela poput volkswagenovog Passata, opelove Insignije ili fordovog Mondea. Drugim riječima, kupci ovog segmenta se sve više odlučuju ili za premium modele ili za crossovere ili pogođeni krizom kupuju (ako uopće kupuju) vozila iz nižih klasa.
Dakle, i dalje gurati Accorda Hondi više nije u interesu trošiti novac na njega kada im je u protekloj godini prodaja Accorda pala za oko 19%, a ukupna prodaja Honde za oko 5%. Stoga se Japanci u Europi namjeravaju okrenuti popularnijim modelima, a očekivani rast prodaje u ovoj godini bi trebali ostvariti prvenstveno uz pomoć subkompaktnog crossovera HR-V, čija će prodaja krenuti ovog proljeća, te osvježenog CR-V-a, koji je inače najprodavaniji hondin model u Europi.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.