Motoring tako javlja kako će se ovaj novitet temeljiti na platformi koja je "gotovo identična" onoj koju koristi NSX. Insajderski izvori na koje se spomenuti izvor poziva kažu i kako će ovaj model pokretati hibridni pogonski sklop sa središnje smještenim 2,0-litrenim 4-cilindričnim turbobenzinskim motorom. Nadalje, ovaj će model koristiti i SH-AWD sustav pogona na sva četiri kotača, kao i sustav upravljanja na sva četiri kotača.
Drugim riječima, ovaj bi model trebao imati velike sličnosti s NSX-om i ustvari biti njegova, uvjetno rečeno, jeftinija i pristupačnija izvedba. Uključuje to i vanjski dizajn koji je navodno već završen, a insajderski komentar na ranije objavljene navodne patentne skice (u galeriji) je da je riječ o prikazu automobila koji ima "određenu težinu".
Pretpostavlja se kako bi premijera ovog automobila mogla biti održana već do kraja ove godine u Los Angelesu ili početkom iduće u Detroitu. Ako ništa drugo onda bi na jednom od ova dva auto salona mogla biti predstavljena barem produkcijskom modelu vrlo bliska studija.
Na kraju samo dodajmo kako bi ovaj model predstavljao sredinu hondine sportske ponude zajedno s nasljednikom CR-Z-a koji se očekuje tijekom 2018, dok bi tzv. ulazni model bio S1000, odnosno izvozna i snažnija izvedba japanskog "mini-roadstera" S660. NSX dakako čini vrh te ponude.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.