Podsjetimo, NSX je predstavljen još početkom godine na detroitskom NAIAS-u, no Japanci su tek sada objavili konkretnije tehničke podatke o ovom automobilu čija bi prodaja napokon trebala započeti na proljeće iduće godine.
Krenimo redom i recimo kako ovaj automobil pokreće hibridni pogonski sklop kojega čine središnje smješteni 3,5-litreni bi-turbo V6 benzinac snage 373 kW, odnosno 507 KS te najvećeg okretnog momenta od 550 Nm, a koji će se zavrtjeti do 7500 o/min i kojemu će pomagati tri električna motora.
Prvi je smješten iza benzinca i snage je 35 kW, odnosno 48 KS te najvećeg okretnog momenta od 135 Nm. Iza njega se nalazi 9-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke, a riječ je o motoru koji je zadužen za pokretanje stražnje osovine zajedno s benzincem.
Na prednjoj osovini se nalaze još dva električna motora snage 38 KS i najvećeg okretnog momenta od 73 Nm. Radi se o tzv. Twin Motor Unit pogonskoj jedinici koja energiju dobiva od litij-ionskih baterija smještenih između motora i sjedala.
Kombinirana snaga ovog pogonskog sklopa iznosi 427 kW, odnosno 580 KS, a najveći okretni moment 644 Nm. To je dovoljno da ovaj poprilično teši sportski automobil, naime masa mu iznosi 1.725 kg, ubrza do 96 km/h za oko tri sekunde te dosegne najveću brzinu od 307 km/h. Općenito govoreći vozne sposobnosti ovog automobila bi trebale biti na vrlo visokoj razini, čemu će pored opisanog pogonskog sklopa svakako pripomoći i napredni SH-AWD pogon na sva četiri kotača.
Za sada je poznato samo kako će cijena na američkom tržištu, gdje će novi NSX prvo postati dostupan, kretati oko 150.000 Eura. Dolazak u Europu, prema nekim izvorima, se može očekivati najkasnije u jesen iduće godine, no za sada nema službenih potvrda tih navoda.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.