Hibridna Honda Jazz pridružiti će se tržištu gradskih automobila i konkurirati onima poput Ford Fieste ECOnetic i ostalih modela izrazito niske potrošnje goriva trenutno prisutne na tržištu ili koji će tek doći.
Potrošnja goriva iznosi 4.4 l/100km što je značajno smanjenje potrošnje u odnosu na 6.4 l/100km koliko troši Jazz benzinac s ručnim mjenjačem. Unatoč tome, Honda se ipak nije uspjela približiti brojkama od 3.9 l/100km koliko troši Ford Fiesta ECOnetic. Emisije CO2 kreću se oko 104 g/km.
Najnoviji član Hondine hibridne obitelji potkovan je IMA (Integrated Motor Assist) tehnologijom kakvu možemo naći i kod modela Insight. Tu se podrazumijeva 1.3-litreni četverocilindrični i-VTEC benzinski agregat, zatim CVT (Continuously Variable Transmission) mjenjač s kontinuirano promjenjivim omjerima, te elektromotor koji je smješten između njih. Jazz će na nižim brzinama moći voziti koristeći isključivo elektromotor.
Novi model dobiti će i neke nove vizualne preinake kako bi se razlikovao od standardnih Jazz varijanti. Između ostaloga tu su redizajnirana rešetka hladnjaka, novi branici te nova svjetla i poneki detalj u kromu. Unutrašnjost je obogaćena potpuno novom konzolom i kožnim presvlakama.
Očekuje se kako će Honda Jazz Hybrid na japanskom tržištu biti dostupna od listopada ove godine. Iako nije službeno potvrđeno, šuška se kako bi početna cijena ondje trebala iznositi oko 15 tisuća eura. Europljani će se morati strpjeti do početka sljedeće godine, kada Jazz Hybrid stiže na Stari kontinent po vjerojatno ipak većoj cijeni!
Emisija CO2 kod Jazz Hybrida smanjila se za 21 g/km u odnosu na postojeći 1.2-litreni Jazz s najnižim emisijama štetnih plinova u kategoriji benzinaca, dok je potrošnja učinkovitija za 23 posto od najprodavanijeg 1.4 ES modela.