Podsjetimo, ovaj je automobil premijerno predstavljen na prošlogodišnjem pariškom auto salonu, a najviše je pažnje privukao novi 1,6-litreni turbodieselski pogonski stroj snage 118 kW, odnosno 160 KS i najvećeg okretnog momenta od 350 Nm koji zamjenjuje prethodni 2,2-litreni i-DTEC motor.
U Hondi tvrde kako će ovaj motor vozačima pružiti vrhunske performanse i vrlo nisku potrošnju te emisiju ugljičnog dioksida, posebno kada je uparen s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem. Štoviše, radi se navodno o jednom od najboljih izbora kada su u obzir uzme odnos snage i potrošnje.
Recimo i kako će ovaj motor biti moguće upariti s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem te pogonom na prednje i na sva četiri kotača, dok će njegova slabija izvedba snage 120 KS i okretnog momenta od 300 Nm dolaziti samo s ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače.
Dakako, tu je i benzinski 2.0 i-VTEC snage 155 KS i 192 Nm okretnog momenta koji će biti moguće upariti sa 6-stupanjskim ručnim i 5-stupanjskim automatskim mjenjačem te pogonom na prednje i na sva četiri kotača.
Nadalje, osvježeni CR-V će europskim kupcima premijerno predstaviti i novi hondin Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) sustav aktivnog tempomata koji može "predvidjeti" ubacivanje drugih vozila u svoju voznu traku, a čiji se način rada temelji na "opsežnom istraživanju tipičnih europskih stilova vožnje". Upotrebom radara i kamera ovaj sustav prati položaj vozila u susjednim trakama te "primjenom algoritma predviđa vjerojatnost ubacivanja vozila iz susjednih traka".
Na kraju dodajmo i kako je općenito opremljenost novog CR-V-a biti bogatija u odnosu na prethodnika, što se posebno odnosi na sigurnosne sustave te infotainment.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.