U Hondi novi Civic Type R nazivaju "najekstremnijim Type R-om proizvedenim do sada", a podsjetimo kako će ga pokretati 2,0-litreni VTEC Turbo benzinski pogonski stroj snage 228 kW, odnosno 310 KS pri 6500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 410 Nm koji je dostupan između 2500 i 4500 o/min.
Ovaj će se motor zavrtjeti do 7000 o/min, a vrijedi spomenuti novi turbopunjač koji kombinira hondine VTEC (Variable Timing and Lift Electronic Control) i VTC (Dual-Variable Timing Control) sustave, a koji omogućuju odličnu odzivnost i pri niskim okretajima te postojanu isporuku snage i momenta.
Nadalje, motor je uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a njihova će kombinacija omogućiti ubrzanje do 100 km/h za 5,7 sekundi i najveću brzinu od 270 km/h. Prosječna mu se potrošnja, prema tvorničkim podacima, kreće oko 7,3 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 170 g/km.
Recimo i kako je Civic Type R opremljen prilagodljivim amortizerima (four-wheel Adaptive Damper System) koji omogućuje zasebno podešavanje svakog kotača, prednjim Advanced Dual Axis Strut ovjesom, dorađenim stražnjim ovjesom i upravljačkim sustavom, kao i snažnijim brembovim kočnicama sa 4-klipnim kočničkim kliještima i perforiranim diskovima promjera 350 mm sprijeda (najvećim do sada u tvorničkom Type R-u).
Kupcima će na izboru stajati dva paketa opreme i pet različitih boja eksterijera - Championship bijela, Crystal crna, Polished Metal siva, Brilliant Sporty plava i Milano crvena. U unutrašnjosti se nalaze sportska sjedala, nove presvlake, sportski upravljač, i-MID (intelligent Multi Information Display) sustav koji prikazuje razne parametre vožnje, bogatija oprema i sl.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.