Honda se obratila svom tuning stručnjaku, Mugenu, da vide što se može napraviti da bi njihov CR-Z Hybrid postao barem malo privlačniji kupcima. Nakon nešto razmišljanja, donijeli su plan, a rezultat njihovog rada – Mugen Honda CR-Z, bit će predstavljen na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine u srpnju kako bi vidjeli hoće li pravi znalci i prije svega okorjeli ljubitelji oktanskih zvijeri koji se redovno okupljaju na ovom prestižnom događaju, uspjeti pronaći nešto što im se sviđa na novoj hibridnoj Hondi CR-Z nakon što je prošla mali makeover kod Mugena.
Kako se razvoj nove konceptne Honde CR-Z Mugen približava kraju, japanski proizvođač odlučio je da je došlo vrijeme da objave prvi video prilog o svom novom hibridnom konceptu sa superpunjačem netom prije službene svjetske premijere na najvećoj automobilističkoj vrtnoj zabavi na svijetu – Goodwood Festival of Speed, koji se tradicionalno održava početkom srpnja u Velikoj Britaniji, a među gostima vozačima ove godine naći će se, između ostaloga, Sir Stirling Moss, Jean Alesi, Nigel Mansell, nekoliko vozača Formule 1, a među poznatim facama je i Jay Leno.
Prototip Honde CR-Z djelo je zajedničkih napora Honde UK i Hondinog oficijelnog tunera Mugen Euro. Nabrijani hibridni sportaš okoristio se modifikacijama na svom 1.5-litrenom i-VTEC benzinskom agregatu te je dobio superpunjač, a Hondin IMA hibridni sustav također je prošao određene promjene.
U Mugenu i dalje mudro šute o tehničkim specifikacijama novog prototipa, međutim, uzimajući u obzir da standardni model razvija ukupnu izlaznu snagu od 122 KS, konceptni model s dodatkom super-punjenja trebao bi dostavljati oko 200 KS. Već se spominje i varijanta sa 245 KS što bi bilo fenomenalno!
'Performanse novog prototipa Honde CR-Z već sad izgledaju obećavajuće, obzirom da su inicijalni testovi prototipa koji se temelji na standardnom CR-Z modelu s motorom koji je prošao tek dio dorada, pokazali da se vrijeme ubrzanja od 0-100 km/h kreće u granicama onoga kod Honde Civic Type R (oko 6,5 sekundi)', tvrdi Honda.
'Rezultati inicijalnih testova potrošnje goriva također su ohrabrujući', kaže Colin Whittamore iz Mugen Euro tuning kuće. 'Zadržali smo tri načina rada motora kao i kod standardnog modela i održali potrošnju na oko 4.7 l/100km u 'Eco' načinu rada te oko 8 l/100km u Mugen načinu rada sudjelovanjem superpunjača'.
Tuning kuća Mugen također je skinula 50 kg s ukupne mase šasije automobila i napravila određene dorade na ovjesu, kombinaciji aluminijskih naplataka i guma, zatim na kočionom sustavu i aerodinamičkim karakteristikama automobila.
Naravno, novi hibridni sportaš ima aerodinamički paket koji se očituje na prednjoj masci, stražnjem krilu i kako nam se čini, karbonskoj haubi. U unutrašnjosti su smještena Recaro sportska sjedala i više nego dovoljno mjerača s bijelom pozadinom.
Morat ćemo pričekati do Goodwood festivala za više detalja o tehničkim podacima, a u međuvremenu pogledajte video isječak i uživajte u zvuku hibridnog sportaša s Mugen predznakom. Napokon stiže prava jurilica iz Honde!