Prava jurilica

Honda CR-Z Mugen sa superpunjačem

Slika nije dostupna
Ako se slučajno i vi nalazite u grupi ljudi koja smatra da hibridnoj izvedbi Honde CR-Z apsolutno ništa ne fali osim ekstra snage, Mugen priprema nešto zaista posebno što bi moglo biti upravo ono što je ljubiteljima Honde trebalo.

Honda se obratila svom tuning stručnjaku, Mugenu, da vide što se može napraviti da bi njihov CR-Z Hybrid postao barem malo privlačniji kupcima. Nakon nešto razmišljanja, donijeli su plan, a rezultat njihovog rada – Mugen Honda CR-Z, bit će predstavljen na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine u srpnju kako bi vidjeli hoće li pravi znalci i prije svega okorjeli ljubitelji oktanskih zvijeri koji se redovno okupljaju na ovom prestižnom događaju, uspjeti pronaći nešto što im se sviđa na novoj hibridnoj Hondi CR-Z nakon što je prošla mali makeover kod Mugena.

Kako se razvoj nove konceptne Honde CR-Z Mugen približava kraju, japanski proizvođač odlučio je da je došlo vrijeme da objave prvi video prilog o svom novom hibridnom konceptu sa superpunjačem netom prije službene svjetske premijere na najvećoj automobilističkoj vrtnoj zabavi na svijetu – Goodwood Festival of Speed, koji se tradicionalno održava početkom srpnja u Velikoj Britaniji, a među gostima vozačima ove godine naći će se, između ostaloga, Sir Stirling Moss, Jean Alesi, Nigel Mansell, nekoliko vozača Formule 1, a među poznatim facama je i Jay Leno.

Prototip Honde CR-Z djelo je zajedničkih napora Honde UK i Hondinog oficijelnog tunera Mugen Euro. Nabrijani hibridni sportaš okoristio se modifikacijama na svom 1.5-litrenom i-VTEC benzinskom agregatu te je dobio superpunjač, a Hondin IMA hibridni sustav također je prošao određene promjene.

U Mugenu i dalje mudro šute o tehničkim specifikacijama novog prototipa, međutim, uzimajući u obzir da standardni model razvija ukupnu izlaznu snagu od 122 KS, konceptni model s dodatkom super-punjenja trebao bi dostavljati oko 200 KS. Već se spominje i varijanta sa 245 KS što bi bilo fenomenalno!

'Performanse novog prototipa Honde CR-Z već sad izgledaju obećavajuće, obzirom da su inicijalni testovi prototipa koji se temelji na standardnom CR-Z modelu s motorom koji je prošao tek dio dorada, pokazali da se vrijeme ubrzanja od 0-100 km/h kreće u granicama onoga kod Honde Civic Type R (oko 6,5 sekundi)', tvrdi Honda.

'Rezultati inicijalnih testova potrošnje goriva također su ohrabrujući', kaže Colin Whittamore iz Mugen Euro tuning kuće. 'Zadržali smo tri načina rada motora kao i kod standardnog modela i održali potrošnju na oko 4.7 l/100km u 'Eco' načinu rada te oko 8 l/100km u Mugen načinu rada sudjelovanjem superpunjača'.

Tuning kuća Mugen također je skinula 50 kg s ukupne mase šasije automobila i napravila određene dorade na ovjesu, kombinaciji aluminijskih naplataka i guma, zatim na kočionom sustavu i aerodinamičkim karakteristikama automobila.

Naravno, novi hibridni sportaš ima aerodinamički paket koji se očituje na prednjoj masci, stražnjem krilu i kako nam se čini, karbonskoj haubi. U unutrašnjosti su smještena Recaro sportska sjedala i više nego dovoljno mjerača s bijelom pozadinom.

Morat ćemo pričekati do Goodwood festivala za više detalja o tehničkim podacima, a u međuvremenu pogledajte video isječak i uživajte u zvuku hibridnog sportaša s Mugen predznakom. Napokon stiže prava jurilica iz Honde!