Štoviše prema posljednjim saznanjima to bi se trebalo dogoditi već u prvoj polovici sljedeće godine, a nasljednika, opet prema tim istim izvorima, ne trebamo očekivati.
Glavni razlog za ovakav drastičan potez je dakako tržište. Drugim riječima, glavno tržište za Accord je ono europsko, a na njemu se u posljednjih nekoliko godina odvija proces prelaska kupaca s klasičnih obiteljskih tro-volumenskih limuzina, i karavana, na SUV-ove i crossovere. Istodobno kompaktni modeli C segmenta postaju sve veći što je dodatni minus za limuzine iz D segmenta.
S druge strane tržište limuzina je vremenom postalo "prvenstveno korporativno" i "flotno", a Accord, u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi, svojim karakteristikama, performansama, cijenom i sl, takvim kupcima nije prvi izbor.
Neka druga tržišta imaju drugačije izvedbe Accorda koje će se i dalje prodavati. Primjerice u SAD-u europska verzija se prodavala, uz tamošnji Accord, kao Acura TSX i nedavno je obnovljena. U Australiji će prestati prodaja euro izvedbe, ali će se nastaviti prodaja australske "wide-body" verzije.
Na kraju dodajmo kako će Honda na europskim tržištima uskoro proširiti ponudu SUV/crossover modela, a prvi će biti već najavljeni HR-V.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.