470 km/h!

Hennessey potvrdio dolazak modela Venom F5

Premijera Venoma F5 se očekuje sljedeće godine, a prve isporuke su zakazane za 2016. Očekuje se kako će proizvodnu seriju činiti najmanje 30 primjeraka.

Venom F5 će biti dodatno unaprijeđena verzija modela Venom GT, a cilj je postići najveću brzinu od oko 470 km/h. U kojoj će mjeri Hennesseyu poći za rukom stvoriti takvu jurilicu trebali bi saznati do 2016. za kada su predviđene prve isporuke ovog automobila.

Hennessey je sada objavio prve konkretnije podatke o Venomu F5 pa tako saznajemo da će taj model imati unaprijeđenu aerodinamiku koja će rezultirati smanjenjem otpora zraka uz istovremeno povećanje downforcea zahvaljujući novom stražnjem difuzoru, pomičnom stražnjem krilu te redizajniranom podvozju.

Srce ovog modela će činiti unaprijeđena verzija 7,0-litrenog bi-turbo V8 motora koji u Venomu GT razvija 928 kW, odnosno 1262 KS. Uz veće turbopunjače, unaprijeđeni međuhladnjak te sustav ubrizgavanja goriva, hennesseyevi stručnjaci vjeruju kako će iz ovog motora izvući više od 1044 kW, odnosno 1420 KS. Kada se u obzir uzme činjenica da bi masa Venoma F5, zahvaljujući ekstenzivnoj upotrebi aluminija i ugljičnih vlakana, trebala biti manja od 1300 kg postaje jasnije da teksaški tuner/proizvođač automobila stvara pravu raketu.

Naime, u Hennesseyu vjeruju kako će Venom F5 do 300, odnosno do 322 km/h ubrzavati brže od Venoma GT, odnosno brže od 13,63, odnosno 14,51 sekundu. Pripomoći će tome i novorazvijeni mjenjač s jednom spojkom i ručicama na upravljaču koji će biti lakši od prethodnog ručnog mjenjača, a ujedno će omogućiti i brže izmjene stupnjeva prijenosa. Nadalje, tu je i novi sustav elektroničkog nadzora stabilnosti i kontrole proklizavanja kotača koji će omogućiti bolji prijenos ogromne snage na podlogu te veći stupanj sigurnosti.

Proizvodnja modela F5 će krenuti čim završi ona Venoma GT. Naime, za sada je proizveden 16 od 29 jedinica, a za svaki je potrebno izdvojiti 1,2 milijuna Dolara. Dakako, Venom F5 će stajati osjetno više. Više pročitajte na autonet.hr.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme