Dizajnerske poveznice su očite, i ako vam se svidio najmanji Toyotin model, onda ćete bez problema prihvatiti i njegovog većeg brata, model Urban Cruiser. Iako se predstavlja kao najmanji SUV, on je u stvari crossover, vrlo blizak gradskim automobilima. Testni primjerak nije imao ni pogon na sve kotače, pa su njegove terenske mogućnosti ograničene. Realno gledajući, njegov pravi teren je asfalt, gradska gužva ili otvorena cesta - svejedno. A tu se odlično snalazi. Pomažu mu odlična preglednost, zbog povišene kutijaste karoserije i više vozačke pozicije, te dimenzije, dok vrhunski motor svoju zadaću odlično obavlja neovisno da li ste na gradskim ili vangradskim prometnicama. Mali 1.4 litreni turbodizel razvija 90 konja, a vrti se i preko 5.000 okretaja. Više je nego dobar izbor za ovakav tip automobila. Uglađeniji mali dizelaš teško ćete naći i Toyotini inženjeri za ovaj uradak zaslužuju samo čestitke.
Originalan vanjski dizajn svoj nastavak je dobio i u unutrašnjosti. To se prije svega odnosi na zanimljivu ploču s instrumentima koja je sve drugo osim konvencionalna. Kabina je vrlo prostrana obzirom na vanjske gabarite, a i prtljažnik od 305 litara je na razini konkurencije, ako pod konkurencijom smatramo tipične gradske automobile.
Ono po čemu je jasno da ovo nije upravo to, dakle tipičan gradski automobil, je cijena. Top paket opreme Executive zajedno s navigacijom cijenu diže na 176.000 kuna. Originalnost i kvaliteta su neosporni ali i skupi. Očito je da Urban Cruiser puca na kupce kod kojih i kod izbora gradskog automobila glavnu ulogu dobiva prestiž.
Emisiju Automotiv gledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.