BRABUS B63S - 700 Performance kit, koji je inače dostupan i za sve druge postojeće Mercedes-Benz 63 AMG SUV modele, omogućiti će vlasnicima takvih vozila da oslobode sav skriveni potencijal koji leži u njihovom V8 bi-turbo motoru. Da bi se oslobodilo enormno povećanje snage za čak 156 KS, performansni paket uključuje opsežne modifikacije osnovnog V8 motora.
Serijski turbo punjači zamijenjeni su sa dva posebna Brabusova turbo punjača s većim kompresijskim jedinicama koje proizvode viši pritisak punjenja. Brabus Gold Heat Reflection premaz za usis i cijevi za dotok zraka dodatno snižavaju temperaturu zraka. Spomenute promjene u jednakoj mjeri doprinose povećanju snage i nenadmašnoj dugotrajnosti modifikacija što je očigledno i u Brabusovoj Tuning garanciji u trajanju od tri godine tj. do 100.000 prijeđenih kilometara kakva se ne nudi nigdje drugdje u ovoj grani automobilske industrije.
Pored toga, ugrađeni su i posebni visoko-performansni metalni katalizatori sa 75-milimetarskim cijevima za smanjivanje povratnog tlaka. Sportski ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s kontroliranim leptir ventilom posebno je razvijen za G 63 6x6 AMG te nudi kako optimizirano povećanje snage tako i aktivnu kontrolu zvuka ispušnog sustava. Vozači mogu pritiskom gumba odabrati suptilan ''Coming Home'' zvuk kojime neće probuditi cijelo susjedstvo ili pak specifično jaku, prepoznatljivu nogu AMG vozila odabirom ''Sport'' funkcije. Brabusov ispušni sustav sa četiri ispušne cijevi prepoznatljiv je po svom osebujnom položaju sa dvije cijevi sa svake bočne strane vozila ispred stražnjih guma.
Brabusovo posebno kalibrirano mapiranje kontrolne jedinice motora koordinira savršenu interakciju svih visoko-performansnih komponenti dok istovremeno osigurava da se cijela priča odvija u skladu sa strogim EURO 5 normama za emisije ispušnih plinova.
►►► Nakon AMG-a i Brabus predstavio svoje verzije luksuzne S klase
S ovakvim opsežnim modifikacijama B63S – 700 motor, koji je dostupan i za G 63 AMG 4x4 model, dostavlja čak 700 KS pri relativno niskih 5.300 o/min. Brabusov motor također dostavlja i puno više okretnog momenta i to masivnih 960 Nm umjesto standardnih 760 Nm koji se na kotače prenosi putem AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC automatskog mjenjača. Sustav prijenosa upotpunjen je posebnim Brabusovim aluminijskim polugama za mijenjanje stupnjeva prijenosa na multi-funkcionalnom upravljaču iz G klase koje olakšavaju promjene brzina.
Tako opremljen, ovaj teškaš na šest kotača nudi ubrzanje od 0-100km/h u klasi čistokrvnih sportskih automobila. Za ubrzanje do stotke tako je potrebno tek 7.4 sekundi što je apsolutni vrhunac za vozilo od tek malo ispod četiri tone. Robusne off-road gume kojima je opremljeno ovo jedinstveno 6x6 vozilo nažalost ograničavaju maksimalnu brzinu na 160 km/h.
Brabus je 6x6 vozilu također podario i strateške vizualne dodatke. Impozantan prednji kraj dodatno je ojačan svrsishodnim modifikacijama. Rubovi Brabusovog prednjeg spojlera spajaju se na serijsku masku te su ugrađeni putem posebnih, dodatnih spojki ispod rešetke hladnjaka s integriranim Brabus logom. Brabusov karbonski poklopac motora još je jedan upečatljiv vizualan ali i funkcionalan element.
Inovativni Brabusovi svjetlosni sklopovi još su jedan vizualan znak prepoznavanja. Isti uključuju zatamnjena LED svjetla integrirana u rubove prednjeg spojlera. Još dominantnije izgledaju crni Brabus Xenon svjetlosni sklopovi i dnevna svjetla s integriranim svjetlima za skretanje koji su dostupni za sve postojeće modele ovog cijenjenog off-road vozila.
Još jedan dio ovog vjerojatno najopakijeg G modela ikada koji je pao pod Brabusov tretman jest unutrašnjost vozila. Ista je prekrivena ekskluzivnim Brabusovim kožnim presvlakama najviše kvalitete izrade u kombinaciji crvene i crne kože uz dodatak Alcantare, iako se mora priznati da je odabir crvene boje za kožni interijer možda malo prevelik rizik za većinu ljudi koji dijele umjeren ukus.
Velika ljubav prema detaljima i kvaliteti izrade presvlaka u unutrašnjosti vidljiva je i u vrhunskoj preciznosti kojom su izrađeni ukrasni prošivi na kožom prekrivenim podnicama i krovištu. Brabusovi dizajneri interijera dodali su još nekoliko zanimljivih detalja poput pločica od nehrđajućeg čelika s Brabus logom s pozadinskim osvijetljenjem na ulaznim pragovima koja pozdravljaju putnike pri ulasku u vozilo te mnoštvo ukrasnih elemenata i detalja od aluminija poput papučica i kontrolnih gumbiju, krakova na upravljaču te elemenata na središnjem grebenu oko elegantne ručice automatskog mjenjača.
Ovo je stvarno nešto posebno. Kada smo mislili da je AMG napravio vrhunski posao sa modelom 6x6 tu se pojavljuje Brabus sa svojom beštijom sa 700 KS. Strašno!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.