Tvrtka iza novog luksuznog sportaša je Spadaconcept, dizajnerski studio koji su osnovali Ercole Spada, koji je zanat izbrusio u Zagatu, BMW-u i I.DE.A Institutu), Ercoleov sin, Paolo Spada (bivši dizajner za Hondu) i Domiziano Boschi.
Spadaconcept studio uspio je pronaći savršen način da svoj originalan dizajn iz vizionarske faze vješto pretvori u financijski provedive projekte. Povodeći se takvim pristupom, nastale su Stilo kacige za Sebastiena Loeba, Spadaconcept osvojio je EcoGlobe nagradu za najbolji dizajn eklektičnog kombija, brodova, razne dodatne opreme za automobilistički sport, satova itd. Unatoč tomu, ovaj dizajnerski studio odlučio je pustiti korijenje u svijetu sportskih automobila.
Strast triju osnivača za izvorne sportske automobile i olovka u ruci Ercolea i Paola Spade rezultirali su njima najvažnijim projektima: sasvim jedinstvenim i vrlo posebnim sportskim automobilima.
Najnoviji projekt iz Spadaconcepta nije ništa manje. Ovaj moćni automobil s pravim trkaćim instinktima nazvan je Spada Codatronca Monza. Ekstremni oblik Barchetta tipa automobila izradio je SpadaVettureSport s.r.l., a priča glasi da je automobil nastao na osnovi zahtjeva jednog posebnog klijenta koji je želio potpuno individualiziranu verziju Codatronce.
Na osnovi ovog jedinstvenog primjerka SpadaVettureSport planira proizvesti limitiranu seriju automobila koji bi donijeli daljnja poboljšanja u području aerodinamike, niske težine automobila i samog užitka u vožnji. Codatronca Monza nosi obilježja karakteristična za većinu projekata Ercolea Spade, poput tzv. leđne peraje, prepoznatljivog stražnjeg kraja koji korijene vuče iz mitskih Alfa Romeo TZ1 i TZ2 modela.
Za mehaničke i elektroničke komponente Spada Codatronca Monze pobrinula se ITALTECNICA poštujući zadane specifikacije, a da su obavili dobar posao govori podatak da su iz 7-litrenog V8 motora (posuđen iz Chevroletove Corvette Z06, s dodatkom twin superchargersa) uspijeli izvući 700 KS pri 6.200 o/min i maksimalni okretni moment od 950 Nm pri 4.200 o/min.
Sva ta snaga prenosi se na stražnje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača s kratkim omjerom prijenosa brzina. Nova Codatronca uz težinu od samo 1134 kg postiže maksimalno ubrzanje od 340 km/h a do stotke joj je potrebno svega 3 sekunde.
Dizajnerski tim više je pažnje posvetio vozačkom iskustvu nego postavljanju brzinskih rekorda. Podršku ovakvom performansnom motoru pruža sustav protiv proklizavanja s tri različita podešenja koji je moguće i ugasiti. Šasija je izrađena od aluminija i iznimno je lagana i čvrsta. Karoserija je pak izrađena od karbonskih vlakana što dodatno utječe na nisku ukupnu težinu automobila.
Spada Codatronca Monza leži na 19-inčnim Oz felgama omotanim Pirelli Pzero Corsa gumama dimenzija 285/35/19 sprijeda i 345/35/19 straga. Kočioni sustav je marke Brembo. Na prednjim kotačima nalaze se trkaća osmeroklipna kočiona kliješta s diskovima promjera 380mm dok se na stražnjim kotačima nalaze četveroklipna kočiona kliješta s diskovima promjera 355mm. Njihov rad nadzire ABS sustav najnovije generacije.
Spomenuti prepoznatljivi i registrirani Codatronca©® oblik stražnjeg kraja omogućio je dizajnerima da uklope prtljažni prostor a automobil dolazi i s posebnim setom kofera koje je ciljano za Codatronca Monzu izradila tvrtka Aznom s.r.l.
Automobil je moguće naručiti preko SpadaVettureSport-a, a spomenuta tvrtka svake godine proizvodi limitiran broj Codatronca modela. Za sve ostale detalje pogledajte stranicu.