Izrađena na Fordovoj globalnoj platformi klase kompaktnih limuzina, ova nova uglađena verzija automobila koji pretendira na mjesto perjanice Plavog Ovala, biti će dostupna u karoserijskoj formi s pet vrata i kao karavan koji je specifično razvijen za europsko tržište, a u ponudi će biti i verzija s četiri vrata koja će biti ponuđena kao prvi benzinski hibrid u klasi.
Novi Mondeo ujedno će biti i prvi automobil u klasi opremljen s 1.0-litrenim motorom, točnije 1.0-litrenim EcoBoost benzinskim motorom koji je ove godine osvojio nagradu za najbolji motor godine u pripadajućoj klasi a isti garantira najekonomičniju potrošnju u klasi. Unatoč maloj zapremnini i dimenzijama (blok motora toliko je mali da stane na komad A4 papira) ovaj motor dostavlja čak 125 KS i 170 Nm okretnog momenta a s overboost funkcijom i do 200 Nm koji su dostupni već od 1.450 o/min.
Fordov globalan dizajnerski jezik na novom se Mondeu očituje u uglađenom, elegantnom, sportskom i izuzetno ekspresivnom vanjskom izgledu. Niska linija krovišta naglašava dojam profila sportskog coupea dok Mondeo i dalje zadržava prostran i praktičan interijer koji uključuje pomični panoramski stakleni krov u karavanskoj karoserijskoj formi.
Vitak bočni profil oblikovan je s ciljem da odražava ''vizualnu lakoću'' dok sofisticiran i tehnički oblikovan prednji kraj udomljuje Fordovu novu i upečatljiviju rešetku hladnjaka, aerodinamično oblikovan poklopac motora i adaptivna LED prednja svjetla koja se ne mogu naći niti na jednom drugom vozilu u klasi.
Mondeo je prvi Fordov model koji ima prednje svjetlosne sklopove s LED dugim svijetlima, kratkim svjetlima i indikatorima smjera. Brže osvjetljavanje, duži vijek trajanja i veća energetska učinkovitost od standardnih svjetlosnih sklopova neke su od prednosti novih LED svjetala koja se okreću sa upravljačem i podešavaju snop svjetlosti brzini vozila, točnije pri većim brzinama snop svjetlosti je dublji dok je pri manjim brzinama širi.
U unutrašnjosti je za očekivati veliku razinu ergonomije i udobnosti za automobil ove klase a visoko-kvalitetna izrada i kokpit orijentiran ka vozaču neke su od glavnih karakteristika. Materijali mekani na dodir, vrhunska obrada i bogata oprema doprinose najkvalitetnijem voznom iskustvu ikada kada govorimo o Mondeu.
Potpuno novi hibridni Mondeo s četiri vrata prvi je Fordov hibridni putnički automobil za europsko tržište a isti kombinira posebno razvijen 2.0-litreni benzinski motor i 35 kW litij-ionske baterije za vrlo nisku potrošnju i niske emisije CO2. Prvi puta kupcima će biti ponuđena i dizelska varijanta s pogonom na sva četiri kotača koja pak donosi superiornu trakciju, performanse i upravljivost.
Mondeo će donijeti još jednu novinu u klasu kompaktnih limuzina, a to je SYNC s MyFord Touch sustavom povezivosti s glasovnim upravljanjem koji dolazi popraćen 8-inčnim ekranom na dodir u boji i mogućnošću da funkcionira kao WiFi spot za maksimalno pet uređaja.
S novim Mondeom kupcima će ujedno premijerno biti predstavljeni i Fordovi sigurnosni pojasevi na napuhavanje na stražnjim sjedalima. Ovaj tip sigurnosnih pojaseva osmišljen je s ciljem da smanji ozljede glave, vrata i prsa putnika na stražnjim sjedalima. U slučaju prometne nesreće, sigurnosni pojas vrlo se brzo napuhava i proširuje čime se sile nastale prilikom udarca vrlo brzo raspršuju preko područja pet puta većeg nego kod standardnih pojaseva te se time posljedično minimalizira ozbiljnost ozljeda.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.