NOVE FOTOGRAFIJE

Ford i službeno potvrdio dolazak dizelskog Focus ST modela

Ford je izbacio prvu sliku novog osvježenog Focus ST-a netom pred javni debi na Goodwood Festival of Speed koji se održava 27. lipnja te najavio dizelsku varijantu po uzoru na Golf GTD.

Ford je odlučio osvježiti svoju Focus ST modelsku liniju te je najavio i dolazak nove varijante ST-a koju će pogoniti – dizelski motor!

Iako nije ništa nečuveno ili neviđeno na europskom tržištu sportskih hatchbackova da proizvođači svoje sportske kompakte nude s dizelskim motorima, to je svakako prvi put da će se Focus ST nuditi s dizelskim motorom a isti će u svom osvježenom obliku biti predstavljen na Goodwood Festival of Speed događaju ovog vikenda.

Novi Focus ST temelji se na osvježenoj modelskoj liniji Ford Focusa koju je proizvođač predstavio još u veljači ove godine te će ujedno biti top model u ponudi sve do dolaska novog Focus RS modela. Plavi oval strogo čuva sve detalje u tajnosti ali ono što ovaj teaser otkriva jest da je automobil opremljen sa užim svjetlosnim sklopovima i redizajniranom rešetkom hladnjaka.

Kao što je i za očekivati, indikatori za promjenu smjera skrivati će se iza blago zatamnjene površine dok će prepoznatljiva Aston Martinovska rešetka umjesto vodoravnih pruga imati saćastu konfiguraciju.

Osim toga, možemo očekivati da je redizajn zahvatio i branike s agresivnijim dizajnom sprijeda, revidiranim bočnim pragovima u boji karoserije te lijepo oblikovanim ulaznim pragovima. Vjerojatno će se tu naći i novi kotači koji će zamijeniti dosadašnji prepoznatljiv tip naplataka.

Ford Focus dobio novu njušku

Ford nije htio reći ništa o tehničkim specifikacijama osvježenog ST-a ali pod poklopcem će navjerojatnije biti isti 2.0-litreni EcoBoost četverocilindrični motor s 250 KS i 360 Nm okretnog momenta.

Ono što je potvrđeno jest da će se po prvi put ST model nuditi i s dizelskim motorom. Oni kojima dizelski ST model, odnosno STD, predstavlja zanimljivu varijantu moći će uživati u najmanje 185 KS i tonom okretnog momenta iz 2.0 TDCi jedinice, da ne spominjemo manju potrošnju. Osim toga, Ford također navodno priprema i unaprijeđeni upravljački sustav koji bi trebao poboljšati upravljivost sportskog hatchbacka. Time će Ford ponuditi svog konkurenta VW Golf GTD-u na europskom tržištu.

Ford će također u suradnji s tvrtkom Sony Computer Entertainment ove godine na Goodwoodu predstaviti nešto zanimljivo, prvu ikada ''virtual vs real'' utrku na Hillu. Novi Focus ST u prvoj će utrci svakoga dana odmjeriti snage u stvarnom vremenu protiv Focus ST-a u najnovijoj Gran Turismo 6 igri za Playstation 3.

Odabrani 'gamer' na Fordovom štandu odmjeriti će svoje vozačko umijeće protiv Bena Collinsa, nekadašnjeg Stiga iz Top Geara, a cijela akcija prikazivati će se na velikim ekranima tijekom cijelog festivala.

Što vi mislite? Koja bi za vas bila bolja opcija: Focus ST sa benzinskim ili dizelskim motorom?
 

FORD Focus ST

Agregat: 2.0-litreni EcoBoost četverocilindrični turbo motor
Snaga: 250 KS
Moment: 360 Nm
Ubrzanje do 100 km/h: 6,5 sekundi
Maksimalna brzina: 248 km/h
Potrošnja prosjek: 9 litara
Cijena: od 29.000 EUR


FORD Focus STD (procjena)

Agregat: 2.0-litreni TDCi
Snaga: 185 KS
Moment: 400 Nm
Ubrzanje do 100 km/h: 8,1 sekundi
Maksimalna brzina: 217 km/h
Potrošnja prosjek: 5 litara
Cijena: od 28.000 EUR


 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.