Atlantic je zapravo dizajnerski prototip koji je predstavljen uskom krugu ljudi na posebnom VIP događaju u srijedu, uoči otvaranja ovogodišnjeg New York Auto Showa koji se za javnost otvario prošlog petka, 6. travnja.
Fisker Atlantic je luksuzna sportska limuzina kompaktnih dimenzija i praktičnog interijera. Prema riječima suosnivača tvrtke Fisker, Henrika Fiskera, Atlantic je namijenjen mladim obiteljima koje žele voziti upečatljiv, visoko-kvalitetan automobil i istovremeno ostaviti pozitivan dojam na svoju okolinu svojim odgovornim odabirom ekološki orijentiranog automobila.
Atlantic koristi najnoviju EVer (Electric Vehicle with extended range) tehnologiju druge generacije koja donosi sve dobrobiti električnog pogona bez popratnog osjećaja strepnje ili panike da će vas automobil ostaviti na cjedilu jer niste stigli do utičnice na vrijeme koji se i dalje neizbježno veže uz potpuno električne automobile.
Poput svog većeg brata, limuzine Karma, i Atlantic koristi plug-in hibridnu tehnologiju koja omogućava vozaču da bira između električnog i konvencionalnog načina rada što se može raditi ručno ili automatski, dok se litij-ionske baterije također pune u vožnji.
Za razliku od Karme koja koristi GM-ov 2.0-litreni turbo benzinac , za konvencionalan pogon Atlantica zadužen je BMW-ov četverocilindrični benzinski motor koji također vrši i funkciju generatora te omogućava dostavljanje viška snage za bolje performanse i uskoči kada se baterije istroše do kraja. Ovaj EVer pogonski sklop tako će nuditi vrlo konkurentne performanse za svoju klasu. Snaga standardnog pogonskog sklopa prenositi će se na stražnje kotače dok je opcionalno moguće naručiti i pogon na sva četiri kotača.
Fisker Atlantic za sada je još uvijek prototip međutim za očekivati je da Fisker neće bitno mijenjati automobil prije nego što krene u masovnu proizvodnju. Ono što možemo vidjeti prema fotografijama jest da se ispod panoramskog krova i čvrste konstrukcije krije prostran interijer s velikodušnom visinom na stražnjim sjedalima za automobil ovakvih elegantnih, coupeovskih linija.
U Fiskeru također kažu da će Atlantic, tehnološki naprednim i inovativnim elementima, pružati nenadmašnu razinu sigurnosti prema današnjim ali i budućim svjetskim standardima. Velik međuosovinski razmak pružati će putnicima na stražnjim sjedalima dodatan prostor za noge kao i više mjesta u prtljažniku.
Vanjski izgled nove prototipne limuzine odaje znakove Fiskerovog DNK-a. Henrik Fisker i njegov dizajnerski tim naumili su stvoriti najljepše i najdramatičnije vozilo u svojoj pripadajućoj klasi. Dizajn automobila, kaže Fisker, uvelike je inspiriran prirodom što je vidljivo na dinamičnim, oštrim linijama i površinama koje se protežu bokovima automobila. Karakterne linije na poklopcu motora koje izviru iz prednjih svjetlosnih sklopova i protežu se prema vjetrobranskom staklu dodatno vizualno produžuju automobil.
Ručice za otvaranje stražnjih vrata elegantno su uklopljene u stražnje C stupove ne bi li se zadržao izgled i osjećaj coupea uz praktičnost limuzine s četvero vrata. Na stražnjem kraju vizualni dojam stvaraju tanke trake LED svjetala koje se protežu prema bokovima automobila. Stražnji svjetlosni sklopovi izvedeni su u dva dijela što nudi još širi pristup prtljažnom prostoru. Aerodinamički oblikovana stražnjica sa spojlerom na poklopcu prtljažnika također je još jedna indikacija performansnog potencijala ekološki osviještene limuzine.
Fisker Atlantic plug-in hibridna limuzina dimenzijama spada u klasu Audi A5 automobila te bi s početnom cijenom od oko 50.000 američkih dolara, dakle oko 35.000 eura (kada se pridruže poticaji američke vlade za kupnju hibridnih vozila) trebala nuditi prilično dobru vrijednost za novac.
Fisker će više detalja o cijeni i tehničkim specifikacijama objaviti bliže datumu lansiranja finalne proizvodne verzije a do tada predlažemo da pogledate pobliže kako to točno Fisker Atlantic izgleda u našoj galeriji fotografija.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.