Među najuočljivijim razlikama vanjskog dizajna se ističu redizajnirana svjetla te nova LED svjetla za dnevnu vožnju. Nadalje, trapezoidni je nos sada malo izraženiji, a tu su i kromirani "brkovi" koji okružuju fiatov logo, kao i i ostali ukrasni detalji. Stražnja svjetla su također redizajnirana, a učinjene su i određene izmjene stražnjih branika i sl. Nadalje, bočna je linija sada malo više položena prema naprijed, a tu su i novi 15 i 16-colni lakometalni naplatci, a dostupne su i dvije nove boje, kao i nove kombinacije boja.
U unutrašnjosti najveću novost čini uvođenje Uconnect infotainment sustavas 5-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir koji je dostupan u Lounge modelu. Također, tu je i novi višefunkcijski upravljač, a s Lounge izvedbom je dostupna i opcijska 7-inčna TFT instrumentna ploča. Ostale promjene uključuju ergonomičnija sjedala, nove presvlake, manje izmjene središnjeg stupa, novu izolaciju interijera i sl.
Što se motora tiče osvježeni model 500 će biti moguće naručiti s Euro6 pogonskim strojevima uparenim sa 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima te Dualogic robotiziranim prijenosom. Odmah prilikom lansiranja kupcima će biti dostupna izvedba s 1,2-litrenim motorom snage 70 Ks i 0,9-litreni TwinAir snage 105 KS. Kasnije će im se pridružiti eko verzija 1.2 te 1,3-litreni Multijet II snage 100 KS.
Prodaja počinje ove jeseni.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.