Tuning kuća Road Race Motorsports iz Kalifornije predstavila je opsežno dorađen FIAT 500 Abarth model. Napravljen za ulicu i posebno ugođen za trkaću stazu, M1 FIAT je jedino posebno izdanje modela 500 koje dolazi sa zapadne zemljine polutke. Kalifornijski tuneri izraditi će samo 50 ovih vrlo posebnih malih jurilica, u tri boje – bijeli, crni ili crveni.
Pod službenim nazivom FIAT 500 'M1 Turbo Tallini Competizione', ova verzija Road Race Motorsportsa je 54 kg lakša u odnosu na serijski FIAT 500 model što je ostvareno opsežnom primjenom karbona i ogoljenim putničkim prostorom.
Ovaj nabrijani FIAT 500 i dalje ima prednji pogon a snaga mu dolazi iz istog četverocilindričnog 1.4-litrenog benzinskog turbaka. Obzirom da nudi 250 KS i 339 Nm, ovo je nesumnjivo jedan od najekstremniji FIAT 500 ikada.
Za ubrzanje do 100 km/h treba mu oko 6 sekundi dok veće kočnice omogućavaju da se vozilo zaustavi gotovo 20 posto brže u odnosu na serijski FIAT 500 Abarth model.
Dobar stari Zender doradio FIAT 500 Abarth po svom ukusu
Mali Abarth za vožnju pod otvorenim nebom
Tallini Competizione ima jedinstvene 16-inčne naplatke omotane TOYO Proxes 225/40-16 gumama. Da bi se spomenuti naplatci i kotači ugodno smjestili u lukove kotača, Road Race Motorsports ugradio je Carbon Wide Body Kit na automobil. Karbonski lukovi kotača stvaraju dojam koji u potpunosti transformira izgled i karakter automobila. S ovim vizualnim modifikacijama, mali trkać izgleda još opasnije nego standardni Abarth model.
U interijeru nalazimo školjkasta sjedala, kavez, sigurnosne pojaseve u pet točaka, jedinstvene ukrasne elemente, posebnu ručicu mjenjača, papučice i posebne oznake.
Svi ovi benefiti dolaze po nevjerojatno visokoj cijeni obzirom da Road Race Motorsports traži 100.000 američkih dolara (75.700 eura) za puni paket nadogradnji. Mi bi rekli da su 'ameri' totalno izgubili kompas sa raznim konceptima i ovakvih tuning nadogradnjama jer tražiti ovakve novce za ovaj proizvod jednostavno nema smisla.
Unatoč paprenoj cijeni, ovo i dalje nije najbrži FIAT 500 Abarth koji postoji. Cestovno-legalni model 'Biposto' prikazan u Ženevi u ožujku ove godine ima bolje osmišljen performansni paket, bolje izgleda, košta upola manje – a još je i brži!
Etiketiran kao ''najbrži cestovno-legalni Abarth ikada'', dok ga Abarth zove 'trkaćem u finom odijelu', do stotke ubrzava za samo 5.9 sekundi prije nego što dostigne maksimalnu brzinu od 230 km/h i to unatoč tomu što nudi ''tek'' 190 KS.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.