Riječ je dakako o vozilu koja će biti proizvedeno u ograničenoj seriji od 799 primjeraka i čija će za sada još uvijek nepoznata cijena zasigurno biti puno veća od one standardne verzije.
U odnosu na standardni model F12tdf će svojim kupcima ponuditi unaprijeđeni motor, aerodinamička svojstva te ukupna vozna svojstva, no krenimo redom.
Srce i duša ovog automobila je dorađeni V12 obujma 6,2 litre koji će razvijati snagu od 574 kW, odnosno 780 KS pri 8500 o/min te najveći okretni moment od 705 Nm pri 6750 o/min. To je 29 kW, odnosno 40 KS te 15 Nm više od standardnog modela.
Spomenuta snaga i moment se na kotače prenose putem unaprijeđenog F1 DCT mjenjača koji će ponuditi 6% kraće prijenosne omjere te 30% brže izmjene stupnja prijenosa prema višoj, odnosno 40% brže prema nižoj brzini.
Također treba reći kako je zbog značajnije upotrebe ugljičnih vlakana asa automobila smanjena za 110 kg, a zahvaljujući svim navedenim doradama F12tdf će do 100 km/h ubrzati za 2,9 sekundi, do 200 km/ za 7,9 sekundi, dok će mu se najveća brzina kretati iznad 340 km/h. Ferrarijevi testni vozači su s njim odradili krug na Fioranu za 1 minutu i 21 sekundu, što je sjajan rezultat.
Nadalje, recimo kako je F12tdf opremljen inovativnim sustavom upravljanja na stražnjim kotačima pod nazivom Virtual Short Wheelbase, koji je integriran s drugim sustavima aktivne kontrole vozila, a koji omogućuje odličnu odzivnost upravljivih stražnjih kotača što dodatno povećava stabilnost vozila pri visokim brzinama. Brzine prolaska kroz zavoje su veće i zbog dodatnog povećanja downforcea i to za čak 87%.
Novost su novi stražnji difuzor, stražnji spojler (60 mm dulji i 30 mm viši) i sl, a tu su i novi kotači dimenzija 275/35 R20 sprijeda i 315/35 R20 otraga.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.