Tvrtka iz Maranela čak pokazuje i službeni dokument, koji potvrđuje tu informaciju.
Uzvanici su navodno morali proći pravi poligon prepreka da od ulaznih vrata dođu do mjesta održavanja prezentacije. Svi su morali potpisati ugovor o tajnosti podataka, a mobitele i kamere ostaviti na vratima.
Ferrari 599 GTO specifikacije:<br>Motor V12<br>Kompresija 11.9:1<br>Snaga 670 HP (493 KW) pri 8.250 rpm<br>Moment 620 Nm pri 6.500 rpm0-100 km/h 3,35 sec0-200 km/h 9,80 sec<br>Mjenjač F1, 6 brzina<br>Staza Fiorano 1min 24sec<br>Staza Nurburgring 6min 58sec Auto koji im je tada bio predstavljen je 599 kabriolet s privremenim krovom od tkanine te staklenom pregradom umjesto zadnjeg stakla koja se može ukloniti. Ferrari je model opisao kao 'tip auta za koji se predviđa da povremeno koristi i krov', pri čemu isti Ferrarijevskim žargonom nalikuje više barchetti nego spideru.
Jedan od uzvanika komentirao je kako krov zapravo izgleda kao komad tkanine pričvršćen na oba kraja. Nas to podsjeća na konstrukciju na Porsche Boxster Spyderu.
Taj određeni 599 Roadster bio je rosso fuoco boje, drugim riječima vrlo rijetke i skupe višeslojne crvene boje, te je imao srebrne lukove. Također primijećen je i novi dizajn kotača. Međutim, najbolja stvar u vezi ovog novog modela jest da motor za isti dolazi iz nedavno predstavljenog 599 GTO-a pri čemu kabriolet neće težiti ništa više od sadašnjeg 599 GTB coupea.
Cijena će u odnosu na GTO biti prava premija, a proizvodnja je limitirana na 100 komada. Za sada nema nikakvih naznaka kako bi se ovaj novi model mogao zvati, međutim obzirom na imena 550 i 575 kabrioleta, Barchetta i SuperAmerica, moguće je da će Ferrari uskrsnuti jednog od tih starih velikana.
Prodaja je kolebljivo najavljena za ljeto 2011. godine.