Novi 458 Spider uskoro će se pridružiti rame uz rame 458 Italia Coupeu i dodatno obogatiti modelsku ponudu Ferrarijevih V8 beštija sa središnje smještenim motorom. Novi kabriolet nudit će ista beskompromisna tehnološka rješenja, istu razinu upravljivosti i visoke performanse u novoj konfiguraciji s otvorenim krovom.
Automobil će biti opremljen Ferrarijevim patentiranim tvrdim krovom na izvlačenje što će biti prvi put da se takav tip krovišta ugradio na sportski automobil sa središnje smještenim motorom.
Tvrdi krov izrađen je u potpunosti od aluminija i nudi mnoštvo dobrobiti u odnosu na tradicionalni meki krov, od kojih je jedna i smanjenje mase od 25 kg a vrijeme izvlačenja tj. uvlačenja iznosi samo 14 sekundi.
Krov je u potpunosti uklopljen u dizajn automobila a projektiran je na način da se može smjestiti kod kućišta motora bez da imalo narušava aerodinamičke karakteristike ili performanse automobila. Zbog toga što nije bilo potrebno odvojiti puno prostora za krov, dizajneri iz Ferrarija uspjeli su iza sjedala ugurati i prilično pristojnu klupu za odlaganje prtljage.
Što se tiče tehničkih podataka, 458 Spider pod ljušturom, ovoga puta, ''sakriva'' Ferrarijev atmosferski 4.5-litreni V8 motor s direktnim ubrizgavanjem i snagom od 570 KS uz 540 Nm okretnog momenta.
Snaga se na površinu prenosi putem Ferrarijevog F1 prijenosa sa dvije spojke koji je najbolji u klasi, a uz F1-Trac Traction Control i visoko-performansni ABS dinamične vozne karakteristike uz iznimno visok stupanj upravljivosti su zagarantirane.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,4 sekunde, a maksimalna brzina zaustavljena je na 320 km/h. Masa automobila iznosi niskih 1430 kilograma.
Određeni elementi poput mape motora i multi-link ovjesa posebno su uglađeni za maksimalno sportsko i istovremeno ugodno vozno iskustvo sa spuštenim krovom, kao što je i tradicija u Maranellu kada se radi o ekskluzivnim Spider modelima. Čak je i zvuk motora prilagođen za maksimalno uživanje.
Stražnji dio automobila projektiran je za optimalni protok zraka koji je nužan za hlađenje motora i mjenjač. Za maksimalnu udobnost pri vožnji sa spuštenim krovom 458 Spider ima velikodušno dimenzioniranu električki podesivu zaštitu od vjetra čiji dizajn je takav da usporava i raspršuje zrak u kokpitu kako bi putnici mogli normalno razgovarati čak i pri brzinama iznad 200 km/h.
Usvojena su i neka nova tehnološka rješenja kojima se garantira ista strukturalna čvrstoća šasije bez obzira je li krov spušten ili izvučen. Rezultat je vrlo uzbudljiv automobil koji nudi ekstremne performanse i upravljivost i odaziv koji su uvijek bili sinonim za Ferrarijeve kabriolet berlinette.
Novi Ferrari 458 Spider bit će službeno predstavljen na Frankfurt Motor Showu u rujnu, a do tada nam ne preostaje ništa drugo negoli uživati u fotografijama i video prilogu.