Tvornički testni vozač, Darren Turner, bio je za upravljačem novog GT3 gotovo svih 1000 kilometara koliko je automobil prešao na testiranju. Nakon dva dana za upravljačem Turner je rekao sljedeće: ''Automobil je radio kao po špagi od početka do kraja i već smo uspjeli napraviti prilično dobru kilometražu. Osjećaj V12 Vantage GT3-a daleko je bolji od DBRS9-ke. Obzirom da se temelji na manjem Vantage modelu, automobil nudi puno bolji odaziv i agilniji je u vožnji što vozaču daje više samopouzdanja da izvuče i zadnji komadić snage iz V12 motora dok je istovremeno lagan i pokretljiv. Ne treba puno fizičke snage za kontroliranje automobila, dapače nisam se čak niti oznojio tijekom testiranja!''.
Za dizajn i tehnički razvoj novog V12 GT3 trkaćeg automobila koji će preuzeti štafetu u raznim utrkama odgovoran je glavni inženjer Aston Martin Racing-a za GT, Dan Sayers. Sada je došlo vrijeme za rigorozna testiranja automobila u natjecateljskim uvjetima kako bi se osigurala dugovječnost svih kritičnih komponenti.
Aston Martin vratio se u GT seriju kao tvornički tim 2005. godine s DBR9 GT1 modelom koji je kontinuirano nizao pobjede na 24 sata Le Mansa tijekom sezone 2007. i 2008. godine a ove godine osvojio je i FIA GT1 Svjetsko prvenstvo.
Aston Martin V12 Vantage GT3 izravna je zamjena za Aston Martin DBRS9 model koji je debitirao 2006. godine a nakon svog ulaska u automobilistički sport i osvojio mnoge utrke i prvenstva uključujući i britansko GT prvenstvo 2007. godine i FIA GT3 timsko prvenstvo 2009. Ono što je zajedničko cestovnoj verziji V12 Vantage modela i divljem GT3 trkaću jest Aston Martinova poznata VH (vertikalno/horizontalna) arhitektura šasije i karoserija izrađena od legure aluminija, magnezija, čelika i drugih kompozita, te naravno 6.0-litreni V12 motor. Novi V12 GT3 trkaći automobil kulminacija je šestogodišnjeg iskustva u automobilističkom sportu sudjelovanjem u svim glavnim međunarodnim GT utrkama.
John Gaw, upravni direktor Aston Martin Racinga, rekao je sljedeće: ''Testiranja na novom V12 Vantage GT3 modelu prošla su vrlo dobro. Nismo imali nikakvih problema s automobilom unatoč tomu što je prešao gotovo 1000 kilometara što je nadmašilo sva očekivanja koja smo imali obzirom da je ovo bio prvi put da smo automobil testirali na stazi. V12 Vantage GT3 ultimativni je izričaj svog onog iskustva koje je Aston Martin Racing stekao tijekom proteklih šest godina natjecanja. DBRS9 još uvijek ima godinu dana fore do isteka homologacije FIA-e, što znači da će nadolazeća 2012. godina biti godina razvoja V12 GT3 kako bi do 2013. bio spreman preuzeti palicu.''
Novi V12 GT3 koristi znatno unaprijeđenu verziju 6.0-litrenog V12 motora koji je trenutno pod haubom DBRS9 modela. Promjene uključuju ultra-laku radilicu, sustav podmazivanja sa suhim karterom te nove ventilske razvode za još bolje performanse i pouzdanost.
Motor koji dostavlja 600 KS i više od 700 Nm okretnog momenta pozicioniran je iza linije prednje osovine za optimalnu raspodjelu mase te šalje snagu na stražnje kotače putem karbonske pogonske osovine, Xtrac 6-stupanjskog sekvencijalnog mjenjača i diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Za kočenje brine kočioni sustav sa 6-klipnim kočionim kliještima sprijeda i 4-klipnim kočionim kliještima straga i ventiliranim diskovima. Tip ovjesa je ovjes s dvostrukim potpornjakom (double wishbone) sa podesivim amortizerima sprijeda i straga.
''Sigurni smo da će se novi V12 Vantage GT3 pozicionirati vrlo visoko u svim GT3 serijama, da će osvajati mnoge utrke i naslove u godinama koje slijede. Obzirom na naša dosadašnja postignuća u projektiranju i izradi brzih i pouzdanih GT trkaćih automobila, sigurni smo da će novi Vantage GT3 uspješno nastaviti tamo gdje je DBRS9 stao,'' dodao je Gaw.
V12 Vantage GT3 natjecati će se u svim FIA GT3 i nacionalnim GT3 prvenstvima, Blancpain Endurance seriji, VLN-u i 24 sata Nurburgringa.
Aston Martin Racing nastaviti će opsežna testiranja s novim V12 Vantage GT3 trkaćim automobilom tijekom cijele sljedeće godine a 2013. kreće punim plućima u osvajanje prvih trofeja.