Tada novi Rolls-Royce Phantom III predstavljen je krajem 1935. godine a u to vrijeme jedini V12 motor koji je ta tvrtka proizvodila u to vrijeme dostavljao je 40 do 50 KS. Novi motor bio je kompaktnijih dimenzija od rednog 6-cilindričnog motora pod poklopcem Phantom II modela te se na račun toga mogao smanjiti međuosovinski razmak za 20 cm što je posljedično omogućilo više prostora za luksuzan interijer.
Temeljem bogatog iskustva inženjera u Rolls-Royceu u proizvodnji motora za zrakoplovnu industriju, novi V12 motor ubrzo je zamijenio motor iz Phantoma II, a krajnji rezultat trebao je konkurirati drugim V12 motorima iz 30-ih godina prošlog stoljeća, poimence onima ispod haube Cadillaca, Packarda i Hispano-Suiza automobila.
Sa zapremninom od 7.340cc novi motor bio je za 328cc manji od onoga u Phantomu II ali je dostavljao više snage. Uparen s 4-stupanjskim sinkroniziranim ručnim mjenjačem dostavljao je velikih 165 KS.
Ovaj moćan i učinkovit motor kao i sofisticiran ovjes pružali su udobnu i sigurnu vožnju pri većim brzinama i na većim udaljenostima pa i na ne tako idealnim voznim površinama. Unatoč velikoj masi i dimenzijama automobila, naime Phantom III na vazi je pokazivao gotovo tri tone, bio je to začuđujuće agilan automobil.
Autocar časopis u svom je izdanju iz listopada 1936. godine predstavio rezultate testiranja te se tako zna da je P-III postizao 150 km/h na ubrzanju do 400 metara dok je maksimalna brzina iznosila 154 km/h.
Nakon što je iz tvornice izašlo 710 jedinica Phantom III modela proizvodnja je prekinuta 1939. godine kada je Rolls-Royce kao i većina drugih proizvođača automobila u to doba prekinula rad te je prenamijenila svoje proizvodne pogone za potrebe vojske tijekom 2. svjetskog rata.
Kada je postalo očigledno da se izvorna karoserija koju su dizajnirali Rippon Brothers za Rolls-Royce Phantom III neće moći spasiti, vlasnici su zatražili tvrtku Classic Auto Rebuilding Service iz Wisconsina da stvore novu karoseriju za coupe inspiriranu Art Deco razdobljem. Automobil koji je ta tvrtka izradila, tj. karoserija, temelji se na nacrtima J. Jortovica objavljenima u Road and Track časopisu 1935. godine.
Konačan rezultat doista je melem za oči. Prednji i stražnji branici i okviri vrata odražavaju izgled kosog ''fast back'' krovišta. Art Deco stil prepoznatljiv je u odabiru boje ''Night Violet'' a dodatno je naglašena detaljima od nehrđajućeg čelika. Vrlo rijetki i traženi svjetlosni sklopovi na prednjem i stražnjem kraju marke Marchal, brisači i druge manje komponente izrađene su u Francuskoj. Dva rezervna kotača smještena na bokovima automobila i gume s Ace Deluxe sjajnim ratkapama zaokružuju dizajn vanjskog izgleda vozila.
U unutrašnjosti je Art Deco stil još više uočljiv a kožom presvučen interijer nudi dovoljno mjesta za četiri odrasle osobe. Najfinija škotska koža prekriva sjedala punjena 100-posto guščjim perjem a posebno izrađeni tepisi od engleske vune sam su vrhunac luksuza. Unutrašnji pragovi i okviri prozora ukrašeni su tamnim orahovim drvom koje prekriva i instrumentnu ploču te visokim sjajem stvara još veći estetski dojam.
Možda najljepši detalj kod ovog P-III Aero Coupea je njegova rijetka staklena maskota. Na mjestu standardne Rolls-Royce ''Flying Lady'' prednji kraj krasi vrlo vrijedna i prava, izvorna Lalique figurica ''Chrysis Kneeling Nude'' s potpisom R. Lalique France. Iako možda nije toliko luksuzna izgledom ali je vrlo rijetka te stoga visoko tražena kod ozbiljnih kolekcionara automobila.
Važno je imati na umu da je Rolls-Royce proizvodio samo šasije i motore za svoje automobile do 2. svjetskog rata. Tada je karoserije izrađivala druga tvrtka prema specifikacijama vlasnika. Zamjenska karoserija poput ove koja je izrađena prema najvišim standardima i u skladu s razdobljem iz kojeg dolazi automobil tako će biti vrlo rado prihvaćena u svim prestižnim auto-klubovima i na većim 'concours' okupljanjima.
Tko god prvi puta sjedne za upravljač ovog prekrasnog automobila iznenadi se koliko je upravljiv te koliko je brzo ubrzanje. Promjene brzina odvijaju se glatko i brzo sa sinkroniziranim ručnim mjenjačem a poneki su isto opisali kao da ''toplim nožem prolaziš kroz maslac''. Ručica mjenjača u Phantomu III premještena je na praktičnije mjesto za vozača, bliže desnoj strani vozačeva sjedala za razliku od položaja ručice mjenjača kod Phantom II modela. Sretnik koji će biti budući vlasnik ovog automobila garantirano će biti predmet interesa apsolutno svakog prolaznika jer gdje god se pojavi, ovaj fenomenalan Rolls-Royce ne prolazi nezapažen.
Datum aukcije je petak, 17. kolovoza 2012. godina a procijenjena cijena iznosi visokih 650.000 – 850.000 USD (3.965.000,00 – 5.185.000,00 Kn).
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.