Ove je navode potvrdio i šef Grupacije PSA Carlos Tavares, dodajući kako te dvije linije neće imati zasebne platforme ili prodajne mreže, već će se razlikovati "proizvodnim i inženjerskim standardima". Konkretnije, DS će postati premium linija, Peugeot će proći kroz tzv. upmarket tretman, no i dalje ostati mainstream proizvod, dok će se Citroën postati svojevrsni ulazni brand u ponudu ove Grupacije.
Naime, sa zasebnom DS linijom PSA želi do 2020. godine konkurirati Audiju, a kako bi u tome uspio mora u narednih šest godina lansirati "uzbudljive proizvode" više kvalitete koji bi nam trebali ponuditi "francuski štih", a nekoliko konceptnih vozila koje možemo uskoro očekivati bi nam trebali pokazati na što je Tavares točno mislio. Recimo i kako Tavares pod "konkuriranju Audiju" nije mislio na ukupnu prodaju jer bi za to trebalo "dvadeset do trideset godina", već će se "uspjeh mjeriti" prema "profitu prema svakoj prodanoj jedinici".
Na kraju dodajmo kako će ponuda modela iz DS linije u narednih par godina biti udvostručena, odnosno trebala bi narasti na šest modela. Konkretnije, uskoro bi na tržište trebali stići luksuzna limuzina namijenjena prvenstveno kineskom tržištu - DS9, SUV - DS 6WR, koji će možda biti ponuđen i van Kine te konkurent Fiatu 500 namijenjen prvenstveno europskim tržištima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook