Cruze je nastao na novoj Delti platformi. Da su u GM-u uvjereni u kvalitetu, govori i činjenica kako je Astra bazirana na istoj osnovi, a koristit će ju i prvi Opelov elektro automobil Ampera. U suradnji s dobrim ovjesom, koji je prvenstveno orijentiran udobnoj vožnji, ovaj se korejski amerikanac u zavojima ponaša suvereno, ali ne i odveć sportski. I upravljač je tome prilagođen, dakle, ništa spektakularno, ali definitivno miljama daleko od onoga na što smo navikli kod prijašnjih modela, poput Lanosa ili Nubire. U svakom slučaju, cjelokupni ugođaj svidjet će se većini vozača. Dapače, mnoge će i oduševiti.
Sličan dojam ostavlja i kabina, vrlo čvrsto i kvalitetno, s uzornim materijalima. Čak je i dizajn nespojiv s rješenjima i oblicima koje smo gledali u Daewooima. S 4,6 metara dužine Cruze spada u srednje velike modele, a to se jasno osjeti i u kabini. Mjesta za putnike ima sasvim dovoljno, no prtljažnik je s 450 litara tek prosječan.
Zaključna ocjena - dobar
Testni model raspolaže sa 140 konjskih snaga koje razvija 1,8 benzinac. Vrlo solidna konjica, pomislit ćete, no nažalost, ova je tvrdnja tek uvjetna, jer je ovdje i šesterostupanjski automatski mjenjač koji, jednostavno, nije dobar. Brzine se mijenjaju vrlo sporo, a automatik je starije konstrukcije s tipičnom boljkom, potrošnju u odnosu na manualni mjenjač podiže i do 30 posto. U gradu tako relativno kompaktni Cruze zna popiti poput osjetno većih automobila, čak 11.7 litara.
Konačno, Cruze je ostavio vrlo dobar dojam, no kada ovdje uključimo i tek ocjenu dovoljan za mjenjač, dolazimo do zaključne ocjene dobar. Dakle, automatik ne preporučamo, već klasični ručni mjenjač, koji će vam i uštedjeti deset tisuća kuna.
I tada ukupna ocjena izgleda znatno bolje.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarenjm terminu programa Nove TV.