Od limuzine napravili karavan

VIDEO: Dacia 'stvorila' puno auta za malo novca

Slika nije dostupna
Dacia je s MCV-om pokazala najjednostavniji način kako od limuzine napraviti upotrebljiviji, višenamjenski karavan. Prednji je kraj ostao isti kao kod običnog Logana, dok je zadnji, uz povećanu dužinu, dobio i praktična, asimetrična, peta vrata.

Međuosovinski razmak je povećan za 27 i pol centimetara, što je bitno povećalo komfor u putničkoj kabini, ali i osiguralo dovoljno prostora za opcionalni treći red sjedala. Mada ne izgleda impresivno, automobil ima nekog jednostavnog šarma i dobro je prošao i na zahtjevnim zapadnim tržištima. Naravno da ovdje ulogu ima i povoljna cijena, ali bez određenih kvaliteta ni ona vam neće pomoći.

Osim mehanike, koja je posuđena od Renaulta, i unutrašnjost naslućuje tijesne veze dva proizvođača. Neki dijelovi poput upravljača praktično su isti. Instrumenti su lako čitljivi, a kvaliteta ugrađenih materijala zadovoljavajuća. Preuzeti dijelovi sa Sandera daju malo uglađeniji štih od onog na što nas je Dacia dosad navikla.

Ogroman prostor najveća vrlina

Ogroman iskoristivi prostor najveći je plus ovog automobila. Putnici na zadnjoj klupi imaju više nego dovoljno mjesta, a ako vam treba tovarni prostor, na raspolaganju je maksimalnih 2.350 litara. To je brojka kojoj nitko od konkurenata nije niti blizu. Testni MCV pokreće stari, provjereni, 1.6 litarski benzinac. 90 konja ne čini čuda, ali daje zadovoljavajuće performanse. Potrošnja se kreće oko 9 litara, pa možemo reći da nije previše žedan.

U doba kada mnogi proizvođači otpuštaju radnike, Dacia povećava proizvodnju i zapošljava nove ljude. Očito su kupci počeli cijeniti ono što im rumunjski proizvođač nudi, a to je, ma kako otrcano zvučalo, puno auta za malo novca.
Jeftiniji, a opet iskoristiv, kvadrat ili kubni metar automobila, na tržištu ćete teško pronaći.

Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju u jutarnjem terminu  na programu Nova TV.

Povezane teme