No, da ne bi bilo sumnje, Consumer Reports je takvu ocjenu donio temeljem vlastitih iskustava , ali i povratnih informacija dobivenih od više od 1.300 vlasnika Tesla Modela S. Dva najčešće navedena problema vezana uz ovaj električni automobil su polagano vraćanje ručica vratiju u početni položaj te škripanje stakala prilikom podizanja/spuštanja. No, Tesla Motors je ipak dobio "oslobađajuću" ocjenu temeljem činjenice da su pristali ukloniti sve nedostatke na vozilima, bez naknade.
Consumer Reports (consumerreports.org) nadalje navodi kako je Tesla Model S svojom pouzdanošću usporediv s Acurom RLX (Honda Legend), dok su luksuzni modeli Audija i Lexusa ostvarili bolji rezultat. No, modeli Cadillaca i Mercedes-Benza ostvarili su "znatno lošiji" rezultat.
Nakon gotovo 26 tisuća prijeđenih kilometara s testnim Modelom S, Consumer Reports je morao odvesti automobil na vraćanje Infotainment sustava na tvorničke postavke, a imali su i jedan neplanirani odlazak na servis.
Dosta lošiju sliku o Modelu S dao je ugledni Edmunds.com koji je objavio rezultate 17-mjesečnog maraton-testa teslinog automobila. Tijekom tog vremena, taj je 105.000 USD (84.000 Eur) vrijedni primjerak Modela S modelne godine 2013. morao ići na neplanirani servis čak sedam puta, devet je puta trebalo ručno resetirati Infotainment dok je jednom zamijenjen u potpunosti, automobil je jednom prilikom ostao nepokretan, pogonski je sklop zamijenjen tri puta, a glavna baterija jednom.
Hm...
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.