Classic Recreations predstavlja Shelby GT500CR kabriolet iz 1967.

Nakon Shelby Mustang GT-a iz ’67. godine, ekipa iz tvrtke Classic Recreations nije dugo sjedila besposleno. Dohvatili su se još jednog Shelby modela ali ovog puta kabrioleta.

Classic Recreations nastavlja svoj slijed projekata a nakon Shelby Fastbacka iz 1967. godine dohvatili su se Shelby GT500CR kabrioleta koji je odobrio sam Carroll Shelby.

Shelby GT500CR kabriolet nikada službeno nije proizveden te dan danas postoji tek jedan jedini prototip što ovaj automobil čini jednim od najrjeđih i najtraženijih kolekcionarskih primjeraka iz tog razdoblja.

Debi GT500CR modela u izvedbi ekipe iz Classic Recreations zaljubljenicima u ovaj automobil nudi drugu opciju koja ostavlja pomalo gorak okus u ustima jer je to bio posljednji automobil iz radionice Classic Recreations-a koji je dobio odobrenje samog Carrolla Shelby-a prije nego što je preminuo.

Shelby GT500 CR jedini je službeno licenciran Shelby Mustang iz 1967. u proizvodnji, a svi GT500 CR modeli pod poklopcem imaju ručno izrađen 7.0-litreni motor, moderan performansni ovjes, posebno izrađene dodatke za karoseriju, specijalnu boju i ručno šivane presvlake. Svaki pojedini primjerak dolazi sa službenim Shelby serijskim brojem i oznakama te se nalazi na službenom svjetskom registru Shelby automobila, tzv. Shelby Worldwide Registry.

GT500 CR kabriolet nuditi će se u dvije performansne verzije. GT500 CR 545 model svojih 545 KS crpi iz 7.0-litrenog motora izrađenog u radionici Classic Recreations-a a prilikom izrade spomenutog motora koristili su se najkvalitetniji performansni dijelovi i Mass Flo digitalni sustav ubrizgavanja goriva. Moderniziran ovjes, servo-upravljač i Tremec 5-stupanjski ručni mjenjač zaslužni su za moderan osjećaj vožnje. Među drugim elementima nalaze se Carroll Shelby 'rally series 1000' sjedala, veći 17x9.5 stražnji naplatci te novi ovjes sprijeda i straga za upravljivost tipičnu za moderne sportske automobile. Eksterijer dolazi u pet mogućih kombinacija boja te ga odlikuju autentični Shelby Performance dijelovi i pravi Shelby Le Mans poklopac za spremnik goriva.

GT500CR 900S model ima sve ono što i 545 model uz naravno veću snagu od konačnih 780 KS iz F1-R Intercooled ProCharger motor sa superpunjačem. Među ostalim nadogradnjama valja spomenuti brzinomjer koji završava s 200 mph ili 320 km/h te trkaća školjkasta sjedala. 900s model također se okoristio i poboljšanjima na ovjesu i šasiji te 17x11-inčnim stražnjim naplatcima te širim visoko-performansnim gumama marke Goodyear. Svi GT500CR kabrioleti dolaziti će s ručno šivanim električki upravljanim krovištem.

Jason Engel, osnivač tvrtke Classic Recreations, sa svojim izuzetno stručnim i sposobnim timom tehničara već desetak godina modificira i prema posebnim narudžbama izrađuje visoko-performansna vozila. Za svako vozilo koje se izrađuje po posebnoj narudžbi potrebno je oko 4 mjeseca rada ili gotovo 2.500 sati izuzetno preciznog i zahtjevnog procesa izrade.

Kao što možete i pretpostaviti, automobil koji je ovoliko precizno i kvalitetno izrađen, nije jeftin. GT500CR 545 kabriolet prodavati će se po početnoj cijeni od 149.000 američkih dolara a i više ako se odlučite na kožna sjedala, infotainment sustav ili GPS, recimo. Ako pak želite GT500 900S, početna cijena iznosi 199.000 dolara.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.