Riječ je o automobilu koji donekle dizajnom i stylingom podsjeća na C4 Cactus, točnije izgleda kao njegova muževnija off-road izvedba, a to potvrđuju i njegove osjetno veće dimenzije. Naime, Aircross je dugačak 4580 mm, širok 2100 te visok 1800 mm, a tu su i veliki 22-colni kotači koji upotpunjuju dojam.
Drugim riječima, eventualna produkcijska izvedba ovog automobila bi se u citroenovoj ponudi svakako smjestila iznad Cactusa, a svakako vrijedi izdvojiti i moderno osmišljeni interijer kojim dominiraju dva velika 12-inčna zaslona u boji (jedan je pomičan) i u koji se mogu smjestiti četiri putnika na četiri zasebna sjedala.
Aircross pokreće plug-in hibridni pogonski sklop s 1.6-litrenim 4-cilindričnim turbobenzincem snage 220 KS te otraga smjesštenim električnim motorom snage 100 KS. Tu su i litij-ionske baterije koje mu omogućuju električnu autonomiju od oko 50 km, a za njihovo je punjenje putem obične kućne utičnice potrebno oko 3 i pol sata.
Kombinirana snage ovog pogonskog sklopa iznosi 320 KS te je Aircrossu potrebno oko 4,5 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, a prosječna mu se potrošnja kreće oko 1,7 l/100 km uz emisiju ugljičnog dioksida od 39 g/km.
Za sada nema potvrda produkcijske izvedbe, no veliki uspjeh Cactusa bi mogao potaknuti Citroën na još jedan sličan potez, a proizvodnja Aircrossa bi to svakako bila.