Od trenutka uvođenja svoje DS linije, Citroën je prodao više od 180.000 takvih modela diljem svijeta. Avantura se nastavlja na nadolazećem auto salonu u Ženevi gdje će francuski proizvođač predstaviti nama fenomenalni DS4 Racing Concept.
Kao i kod DS3 Racing modela, inženjeri Citroën Racing odjela i dizajnerski tim francuskog brenda podarili su novom DS4 Racing konceptu svoj prepoznatljivi sportski karakter. Glavna uloga mu je pomrsiti račune automobilima poput Megane RS-a, Mazde 3 MPS ili Focus ST-a.
DS4 Racing Concept svoj sportski pedigree ponosno pokazuje 35mm nižom šasijom u odnosu na standardni model te 55mm širim tragom kotača sprijeda te 75mm širim tragom kotača na stražnjoj osovini. Novi konceptni sportaš također dolazi opremljen sa zadnjim difuzorom, aerodinamičkim dodacima na prednjem braniku ispod rešetke hladnjaka, te proširenim blatobranima koji su izvedeni u karbonu.
Citroën Racing je doradio 1.6-litreni četverocilindrični THP turbo motor koji sada dostavlja ukupno 256 KS, drugim riječima 160 KS po litri što je rekordna brojka za serijski proizvodni automobil. Zamamne performanse istovremeno dolaze popraćene s emisijom CO2 od 155 g/km. Ubrzanje do 100 km/h trajat će oko 6 sekundi uz maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Inženjeri su također doradili i kočioni sustav čije su glavne karakteristike 4-klipna kočiona kliješta na prednjim kotačima s diskovima proširenim na 380mm u promjeru. Gore spomenuti prošireni blatobrani udomljuju 19-inčne kotače omotane gumama dimenzija 235/40.
Novi konceptni sportaš biti će prepoznatljiv i po mat sivoj boji specifične reljefne teksture koja je trenutno jedinstvena u svijetu automobila. Zahvaljujući strukturi boje, svjetlo se drugačije reflektira što dodatno naglašava linije automobila dok je sama boja vrlo moderna i savršena za sportski automobil. Za još veći estetski dojam vanjskog dijela vozila, dizajneri su se odlučili na dvobojni krov i posebno dizajnirane dvobojne rubove naplataka.
Proizvodna verzija DS4 Racing koncepta mogla bi se na tržištu pojaviti već krajem ove godine. Možemo samo reći: napokon nešto pametno i brzo iz Citroëna!