Konkretnije, u ponudi će se uskoro naći tri nova motora, jedna benzinski i dva dieselska, a svi zadovoljavaju Euro 6 norme.
Prije svega tu je THP 165 S&S EAT6 (turbobenzinski motor s automatskim mjenjačem) čija će prosječna potrošnja iznositi 5,5 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida će mu biti manja od 130 g/km, što je oko 30% manje od THP 160 kojega zamjenjuje.
S dieselske strane BlueHDi S&S 150 sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u prosjeku troši oko 3,9 l/100 km te ostvaruje emisiju ugljičnog dioksida od 100 g/km, dok BlueHDi S&S 180 EAT6 (automatski mjenjač) ostvaruje potrošnju od 4,3 l/100 km i emisiju CO2 od 113 g/km.
Recimo i kako se najveći okretni moment ovih motora kreće od 240 Nm (benzinac) preko 370 Nm do 400 Nm koliko iznosi u snažnijem dieselašu.
Uz obnovljenu motorizaciju DS 4 će se moći pohvaliti bogatijim popisom opreme koji će između ostalog uključivati i novi infotainment sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir veličine 7 inča, hands-free otključavanje automobila i startanje motora i sl.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.